Menu Zavřít

Benetton hledá tvář

7. 5. 2012
Autor: profit

Italská společnost Benetton mění vedení a stojí před důležitým úkolem – vrátit svou značku zpět na vrchol. Pokud se jí to nepodaří, je možné, že další generace budou jen marně vzpomínat, kdo že ty jasně barevné svetříky vlastně vyráběl.  

Foto: Profimedia

Svou říši módy předávám do rukou syna Alessandra,“ uvedl před pár dny na rozloučenou s podnikem jeho zakladatel Luciano Benetton. Nový šéf chce oděvní firmu reorganizovat, rozšířit a více zaměřit na rozvíjející se trhy. „Musíme upevnit naši přítomnost v Evropě, protože značka je italská, ale zároveň musíme jít do Koreje, Ruska, Indie a Turecka,“ uvedl.

Podaří se to společnosti, která je známá kontroverzními postupy?

Funguje ještě šokující reklama?

Co všechno zákazníci vydrží?

Políbí Putin Medveděva?

Odpovědi na tyto a další otázky přináší dnešní vydání týdeníku PROFIT.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).