Aura zhodnotí veletržní expozice

18. října 2004, 00:00 - ALEXANDER LUKEŠ
18. října 2004, 00:00

SOUTEŽ Nová soutěž Aura 2004 chce hodnotit veletržní expozice z hlediska celkové marketingové komunikace firmy a efektivity. Nezávislá porota tedy zhodnotí i takzvané "vyzařování" vystavovatele.

Soutěž Aura se zatím uplatnila jen na brněnském výstavišti.

**SOUTEŽ

Nová soutěž Aura 2004 chce hodnotit veletržní expozice z hlediska celkové marketingové komunikace firmy a efektivity. Nezávislá porota tedy zhodnotí i takzvané „vyzařování“ vystavovatele.

Kombinace architektury, marketingu a psychologie - tak lze stručně představit novou veletržní soutěž Aura 2004. Narozdíl od předcházejících soutěží Expo Image a Expo Design hodnotí expozici nejenom z architektonického hlediska, ale především z hlediska celkové podpory marketingové komunikace firmy (vzhledem ke stanoveným cílům). Klade důraz na efektivitu - tedy aby náklady spojené s účastí na veletrhu přinesly žádaný profit. Nezávislá porota složená z architektů (například David Vávra, Vladimír Soukenka, Zdeněk Škrla) a specialistů na marketing hodnotí i takzvané „vyzařování“ vystavovatele, tedy jeho ochotu ke komunikaci s obchodními partnery a zákazníky. Soutěž je dvoukolová. První hodnocení probíhá během příslušného veletrhu a bude nominací na cenu Aura. Druhé kolo je výběrem těch nejlepších z nominovaných expozic ve třech kategoriích podle velikosti výstavní plochy. Podle ředitele Společenstva organizátorů veletržních a výstavních akcí (SOVA) Břetislava Fabiána, který stál u zrodu této soutěže, lze poměrně rychle očekávat rozšíření Aury po celé České republice. Dosud se soutěž uskutečnila na veletrhu Autotec, Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, na Invexu a plánuje se také na veletrh Mefa/Rehaprotex. Právě iniciování soutěže ze strany brněnské pořadatelské společnosti BVV je podle architekta Jana Konečného nevýhodou, protože akce postrádá stoprocentní nestrannost. Konečný však věří, že soutěž bude mít stimulující efekt a díky tomu se do ní postupně přihlásí více nových subjektů. „Koncem roku budeme chytřejší. Aura si vyzkouší svou úlohu na zbývajících veletrzích v Brně a pokud se osvědčí, nabídneme ji ostatním veletržním správám,“ říká k tomu ředitel SOVA Fabián. „Máme eminentní zájem na tom, aby zde existovala respektovaná a zcela objektivní soutěž, která by pozdvihla české výstavnictví na úroveň evropských parametrů. Měla by vrátit designerům a architektům chuť překvapovat invencí a zároveň podpořit myšlenku, že expozice má mít stručnou a čitelnou výpovědní hodnotu o vystavovateli, aniž by musel stánek obložit kilogramy informačních letáků,“ dodává Fabián.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít