Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Pomozte ochránit uživatele internetu a zachovat svobodný internet

12. září se bude v Evropském parlamentu hlasovat o evropské směrnici o autorském právu.…

Konference o coworkingu TechoCon 2018

Kanceláře se čím dál rychleji mění, práce v nich stejně tak. Jak funguje moderní…

Konec výmluvám a začátek mluvení anglicky se blíží!

Lidský druh je mistrem ve vymlouvání se. Vymlouváme se na počasí, na únavu, na děti, na…

Apple už není nejhodnotnější značkou, předstihl ho Google

03. února 2017, 13:46 - čtk
03. února 2017, 13:46

Google po pěti letech vystřídal Apple na pozici nejhodnotnější značky na světě. Vyplývá to z letošního žebříčku, který tento týden zveřejnila společnost BrandFinance. Hodnota značky Google se proti předchozímu roku zvýšila o 24 procent na 109,47 milionu dolarů (2,8 miliardy korun), hodnota značky Apple naopak o 27 procent klesla a činila 107,14 milionu dolarů.

Společnost Google mimo jiné provozuje největší internetový vyhledávač na světě. Apple vyrábí například mobilní telefony iPhone a počítačové tablety iPad.

„Apple si nedokázal udržet technologickou výhodu a opakovaně zklamal své stoupence, když přišel jen s kosmetickými úpravami namísto očekávaných výrazných změn,“ uvedla společnost BrandFinance. „Jeho značka ztratila na lesku a nyní musí soupeřit nejen s tradičním rivalem Samsung, ale i s řadou čínských značek,“ dodala.


Trumpův spojenec v Silicon Valley zvěstuje konec éry Applu:

Věk Applu je u konce, říká Trumpův kůň Thiel


Třetí místo v žebříčku obsadila značka Amazon s hodnotou 106,37 milionu dolarů. Za ní následovaly značky AT&T a Microsoft. Nejvýše umístěnou neamerickou značkou je jihokorejská značka Samsung, které patří šestá příčka.

Nejlépe umístěnou japonskou značkou je na 12. místě Toyota, která tak drží první místo mezi automobilovými značkami. Nejcennější evropskou značkou je BMW na 17. příčce.

10 nejhodnotnějších světových značek podle žebříčku BrandFinance:

Zdroj: BrandFinance

Dále čtěte:

App Store od Applu loni vydělal vývojářům 513 miliard

Google vydělává na popírání holocaustu, zlobí se židovské muzeum



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak moc je zdraví nebezpečný život on-line?
Jak je to s platbou zdravotního pojištění v penzi?
Nechodíte na preventivní prohlídky? Pojišťovna vám může udělit pokutu
Čeká nás konec letního času?
Kandidáti do voleb se v malých obcích hledají těžce
Auta
Peugeot veze do Paříže koncept nového kupé. Bude to…
Srovnání: Audi e-tron je větší než I-Pace a EQC, ale má nižší dojezd a je pomalejší
Videodojmy: Citroen Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi EAT6
Čtyřdveřový Mercedes-AMG GT přichází také jako civilní 43 4Matic+. Pomalý vážně není
Mitsubishi slaví 40. narozeniny modelu L200 a brzy představí pick-up budoucnosti
Technologie
Prodeje samostatných grafických karet v Q2 2018: všechno jinak, podíl Nvidie klesnul
Twitter nezatížený algoritmy? Služba chce nabídnout snadné přepínání mezi obsahem
GPU v kartách Nvidia GeForce RTX mají dvě různé třídy. Co jsou zač „áčkové“ čipy?
Google v prosinci „uklidí“ Gmail Offline. Doplněk pro Chrome už nebude potřeba
YouTube a Netflix už nabízejí videa ve formátu AV1, můžete si je vyzkoušet
Hry pro příležitostné hráče