Menu Zavřít

Acer: Mobilita je klíčem k efektivitě

15. 3. 2011
Autor: profit

V současné době se všechno točí kolem mobility, ale ještě před několika málo lety tomu tak nebylo.

Foto: Profimedia

Podle nedávných průzkumů bude do roku 2015 používat mobilní širokopásmový internet jedna miliarda lidí a 1,4 miliardy uživatelů bude mít k dispozici pevné i mobilní internetové připojení, což znamená, že celkem 2,4 miliardy lidí, tedy jedna třetina světové populace, bude využívat mobilní připojení k webu. Zkrátka a dobře – internet bude dosažitelný kdykoli, kdekoli a s jakýmkoli zařízením.

V důsledku toho se objeví nové modely používání, nové požadavky uživatelů i nové tvarové faktory a promění se i celé odvětví. Nová zařízení přinesou i nebývalé příležitosti. Stejně jako tomu bylo s notebooky, netbooky, smartphony a v současné době s tablety.

V současné době může firma Acer uspokojit svou širokou nabídkou veškeré mobilní nároky. Řešení skupiny Acer pokrývá celé spektrum od notebooků po netbooky a od tabletů po smartphony. Společnost vždy podporovala rozšíření mobilního internetu a jeho okamžitou dostupnost pro všechny. To znamená, že je nutné nejen vytvářet řešení dokonale přizpůsobená stylu a potřebám mnoha miliónů zákazníků, avšak také vyvíjet širokou nabídku nejrůznějších zařízení k určitým účelům.

Rostoucí prodeje v mobilním segmentu v příštích letech podpoří vývoj progresívnějších technologií a vytvoří větší poptávku po datových službách. Znalosti a zkušenosti, které společnost získala jako dodavatel notebooků a osobních počítačů, přispějí k úspěchu naší divize smartphonů a tabletů,” uvedl Gianfranco Lanci, prezident a výkonný ředitel Acer. Inc. „Pokud budeme sledovat vývoj prodejů osobních počítačů, zjistíme, jakým způsobem k němu přispěl internet neboli přání uživatelů být připojeni a mít možnost vyhledávat informace. Od přání mít k dispozici připojení zbývá jen krůček k potřebě být připojený trvale. Z toho vyplývá také potřeba mít u sebe malé přenosné zařízení, které zajistí úplný přístup na web.

Nonstop připojení je však jen jeden z motivů, protože další člen rovnice představují uživatelské potřeby. Mobilní zařízení musí být schopna nabídnout možnosti srovnatelné s domácím počítačem ve všech oblastech - od optimálního ovládání a snadného prohlížení webových stránek přes jednoduchou interakci se sociálními sítěmi po multimedia v nejvyšší kvalitě.

BRAND24

Objem informací i výroba digitálního obsahu skutečně neustále rostou, stejně jako nároky na zařízení, která musí být schopná zprostředkovat a sdílet nejlepší zábavu – fotografie, videa, filmy a hry ve stejné kvalitě jako domácí osobní počítač. Jsou tedy požadována taková zařízení, která spojí výkon počítače s inovativními tvarovými faktory a technologiemi vhodnějšími ke spotřebě obsahu na cestách.

Mobilní výrobky (smartphony, netbooky, notebooky a tablety) jsou zařízení určená ke komunikaci, která svými rozdílnými rozměry a výkonem mají uspokojit nejrůznější nároky uživatelů - od jednoduchého přístupu k informacím a dokumentům prostřednictvím webu po vytváření stále složitějšího obsahu. Strategie skupiny Acer je neobyčejně jednoduchá. Ze všech prognóz vyplývá zcela jasně, že konektivita a mobilita se budou nadále rozšiřovat i v příštích letech a tento segment nabízí obrovské příležitosti k dalšímu růstu.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).