Krizi lze využít ke zvýšení konkurenceschopnosti - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Krizi lze využít ke zvýšení konkurenceschopnosti

, vlastimil Poliačik,
Krizi lze využít ke zvýšení konkurenceschopnosti
Zdroj: Euro.cz

Týdeník Euro zrealizoval první diskusní pořad Euro TV Roundtable. Hosté debatovali na téma Ekonomika a efektivní home office v době ohrožení koronavirem

Hosty prvního dílu nového formátu byli ekonom a hlavní makroekonomický stratég ČSOB Tomáš Sedláček, manažer marketingu Red Bull pro 30 zemí světa Milan Formánek a vedoucí globálních týmů Google Daniel Franc. Debatu moderoval Lukáš Sedláček.

Zachovat klid a chytit vlak

Diskusi otevřel Daniel Franc a ve svém úvodním příspěvku upozornil, že jedna z nejdůležitějších věcí pro manažery za současné situace, kdy se ve větším měřítku využívá práce z domova, je zůstat před ostatními v klidu. „Je kolem spousta nervozity a nejistoty, zda taková práce jde zvládnout z domova. Znáte poučku - jaký manažer, takový tým. Pokud z vás budou cítit klid, tak týmu uděláte obrovskou službu,“ vysvětlil.

Milan Formánek nabídl na nynější situaci překvapivě pozitivní podhled. „Pro většinu z nás je přirozenost vyhýbat se změnám,“ říká. Nyní je podle něj možnost vyzkoušet si nový způsob práce, nové technologie a podobně. „Česko má teď šanci zvýšit konkurenceschopnost. U mnohých českých firem je stále vidět nedostatečná digitalizace, automatizace… Krize tak může pomoci, aby nám neujel vlak.“ S tím, že lze tuto dobu pozitivně uchopit, souhlasí i Daniel Franc. Pokud už manažeři museli své lidi poslat pracovat z domova, je to podle něj příležitost zmodernizovat řízení. „Neníto nějaká revoluce, jen je potřeba opustit staré návyky.

Musí se přijmout například to, že každého pracovníka řídí hlavně nějaký cíl, nějaké zadání a v důsledku toho si práci…

Článek je součástí sekce Premium a je dostupný jen pro předplatitele

Už máš předplatné?

Chci se stát předplatitelem

Délka předplatného



  • 0x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě

Způsob platby


Kam doručíme časopis?

Doručovací údaje

Fakturační údaje

Firemní údaje