Menu Zavřít

Zvyšují tržby, dobývají východ

27. 4. 2007
Autor: Euro.cz

Etarget

Etarget, který se specializuje na internetovou reklamu PPC (pay-per-click), loni zvýšil tržby o více než 76 procent na hodnotu 2,247 milionu eur (tedy asi 64 milionů korun). Tržeb firma dosáhla na třech trzích, kde podnikala – v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Počet aktivních klientů meziročně vzrostl téměř o 200 procent, celkově se každý měsíc zobrazí na 711 partnerských portálech asi dvě miliardy textových odkazů zprostředkovaných Etargetem.
„Když vezmeme v potaz i nárůst tržeb v prvním čtvrtletí, který v meziročním srovnání dosáhl 216 procent, svědčí to o mohutném rozvoji internetové reklamy v zemích Visegrádské čtyřky,“ říká Josef Kovář, šéf českého Etargetu.
Jeho slova podporuje předpověď mediální agentury ZenithOptimedia, jež tvrdí, že trh internetové reklamy poroste v roce 2007 nejvíce v regionu východní Evropy a na Blízkém východě. Etarget v prvním kvartále dosáhl nejvyššího nárůstu tržeb v Maďarsku (438 procent), na Slovensku zvýšil obrat o 222 procent a na již poměrně zaplněném českém trhu narostly tržby o 167 procent. Počátkem dubna vstoupila firma do Rumunska a chystá další rozšíření.

Klikáním výš a výš
Vývoj tržeb Etarget, v tisících eur

BRAND24

  • 2003 - 129
  • 2004 - 729
  • 2005 - 1274
  • 2006 - 2247

Pramen: Etarget

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).