Zvítězily Médea a B.I.G. - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Zvítězily Médea a B.I.G.

, Vadim Fojtík,
Zvítězily Médea a B.I.G.
Zdroj: Euro.cz

Služby pro ČEZ

PRAHA (foj) – Vítězem výběrového řízení na poskytování mediálních služeb elektrárenské společnosti ČEZ je firma Médea. “Agentura bude nakupovat inzertní čas a plochy pro ČEZ v médiích a tisku. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní lhůtou,” potvrdil mluvčí elektrárenské společnosti Ladislav Kříž.
O průběh tendru na mediální agenturu se zajímá Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. “Vyžádal si některé informace a dokumenty,” uvedl Kříž. Jak dodal, výsledky výběrového řízení platí. “Antimonopolní úřad nezahájil ani šetření celého případu,” prohlásil.
Z monitoringu A-Connectu vyplynulo, že ČEZ investoval v průběhu letošního ledna až července do nákupu reklamního prostoru v médiích téměř třicet milionů korun. Elektrárenská firma počítá s tím, že za celý rok utratí za nákup reklamního prostoru osmdesát až devadesát milionů korun. Obdobnou částkou by měl ČEZ vynaložit i v roce 2004.
Médea, která mediální služby pro ČEZ již zajišťuje, porazila ve výběrovém řízení společnosti Mediaedge:cia a PanMedia Western Praha.
Jak potvrdil dobře informovaný zdroj blízký vedení ČEZ, rozhodnutí padlo i ve výběrovém řízení na dodávky výročních zpráv. Vyhrála společnost B. I. G., která v tendru porazila jediného přihlášeného konkurenta, společnost Top Partners.
B. I. G. bude dodávat výroční zprávy nejen samotné společnosti ČEZ, ale i ostatním členům skupiny. To znamená pěti ovládaným regionálním distributorům a dalším dceřiným firmám patřícím pod křídla tuzemského monopolního výrobce elektřiny. Hodnota kontraktu dosáhne zhruba deseti milionů korun. ČEZ uzavřel smlouvu s B. I. G. pro rok 2004.

Ohodnoťte tento článek
Diskuze