Menu Zavřít

Verbování fanoušků

2. 7. 2010
Autor: Euro.cz

Společenské sítě

BRAND24

Hledáte nové posily do firmy? Není problém. Stačí, když se zalogujete na Facebook. Společenský webový systém totiž svou nabídku rozšířil o novou aplikaci „Work For Us“ (Pracujte pro nás). Ta umožňuje firmám na svých profilech zveřejňovat pracovní nabídky a rovnou přijímat přihlášky a životopisy možných adeptů. Navíc si uživatelé mohou nabídku mezi sebou přeposílat a doporučovat.
O tom, že největší společenská síť zvažuje zavést celosvětovou personální agenturu, týdeník EURO již informoval (EURO 23/2010). Za vývojem nové aplikace ale překvapivě nestojí přímo kalifornský gigant, nýbrž IT společnost Work4Labs francouzských investorů Stéphana Le Vieta a Gautiera Machelona. Od zprovoznění v první polovině minulého měsíce Work For Us na svých fanouškovských profilech zavedlo přes dva tisíce společností, včetně renomované investiční firmy State Street a francouzské divize poradenské společnosti Accenture.
„Kde jinde bychom měli hledat mladé dynamické lidi než právě na Facebooku,“ chválí novou aplikaci v diskusi jeden z uživatelů. „Facebook povýšil proces přijímání lidí na novou úroveň,“ libuje si zase jiný návštěvník.
Jako vždy v debatě kolem sociálních sítí se ale musí objevit i komentáře týkající se bezpečnosti osobních údajů. „Co se stane z daty zájemců? Nemáte například v plánu je později prodat třetí straně?“ ptá se jeden „fejsbukář“. Společnost zatím neodpověděla.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).