Nepřehlédněte

Makrooko Miroslava Zámečníka

Peníze fuč, cíl v nedohlednu

Praha  Ředitel pražského Institutu plánování a rozvoje Ondřej Boháč (vlevo) a jeho moravský protějšek Michal Sedláček z Kanceláře města Brna

Zakonzervovat sídliště by byla chyba, shodli se územní plánovači Prahy a Brna

 vodárna, ilustrační foto

Uvnitř vlády se rozhořel boj o dohled nad kohoutky

Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Technologie ARISTON pomohou v Grónsku rozkrýt globální oteplování

Společnost Ariston zůstává věrná svému cíli přinášet pohodlí každému a oznámila úspěšné…

Jak si připomenout 100. výročí založení Československé republiky? Svatováclavským dukátem!

Právě dnes slavíme snad nejvýznamnější výročí, jaké naše republika dosud zažila. Je jím…

Zbrojaři mají pomocníka na ministerstvu obrany. Už čtvrtý rok

Firmám podává pomocnou ruku odboru průmyslové spolupráce. Jeho úkolem je, aby se české…

Velká a stále flexibilní

16. dubna, 00:00 -
16. dubna, 00:00

Raiffeisenbank oslovuje kromě drobných klientů i velké korporace Významný rakouský bankovní dům Raiffeisenbank začal na českém trhu působit v roce 1993 se dvěma obchodními místy. Po pětadvaceti letech má banka v Česku již 130 poboček a nabízí služby specializovaných hypotečních center, osobních, firemních a podnikatelských poradců. „Díky úspěšnému růstu jsme se postupem času stali pátou největší bankou, pevně etablovanou na tuzemském trhu, která dává práci třem tisícovkám zaměstnanců,“ vysvětluje Barbara Tutass, ředitelka divize Large Corporates, a dodává, že segmentu velkých firem se banka věnuje od svého vstupu na trh před pětadvaceti lety.

* Jaké společnosti divize Large Corporates oslovuje?

Věnujeme se velkým firemním klientům s ročním obratem nad 1,5 miliardy korun a firmám patřícím do nadnárodních korporací. Zajišťujeme pro ně komplexní podporu a poradenství v oblastech financování, a to včetně strukturovaných, syndikovaných a exportních úvěrů, cash managementu a treasury služeb. Jsme aktivní také na kapitálových trzích, snažíme se pro klienty hledat optimální kapitálovou strukturu a rozložení zdrojů.

* Segment velkých korporací je velmi konkurenční, v čem se lišíte od ostatních konkurentů?

Přes naši velikost jsme stále velmi flexibilní bankou schopnou připravit individuální řešení šité na míru konkrétnímu klientovi. Velký rozdíl oproti konkurenci vidím také v kvalitě a zkušenostech našich zaměstnanců. Většina našich seniorních bankéřů pracuje v divizi Large Corporates deset i více let, a jsou tedy schopni s klienty utvořit stabilní, pevný a dlouhodobý vztah. Zajímavé nabídky máme i v produktové oblasti – jako jedna z pouze dvou českých bank jsme aktivním clearingovým členem evropského komoditního trhu prostřednictvím European Commodity Clearing, kde jsme pro naše klienty schopni vypořádat jejich transakce.

* Jací klienti vás nejvíce zajímají a jak je oslovujete?

Zajímají nás především klienti s regionální působností v regionu CEE a státech CIS, jsme významným hráčem ve státech bývalé Jugoslávie – všude tam máme renomované sesterské banky s dokonalou znalostí místních podmínek. Díky úzké spolupráci s našimi sesterskými bankami dokážeme klientům pomoci jak s expanzí, tak s financováním v lokálních měnách či s regionálním řešením finančních potřeb. Jsme vhodným partnerem i pro globální klienty, kteří hledají silného regionálního finančního partnera. Značná část našich nových klientů k nám přichází díky pozitivní referenci od našich dlouholetých partnerů oceňujících naši flexibilitu a schopnost připravit řešení šitá na míru.

* Kolik pracovníků má divize Large Corporates?

V mé divizi pracuje celkem 33 relationship managerů v pěti obchodních týmech, kteří fungují jako centrální kontakt pro velké české i mezinárodní korporace působící v České republice. Relationship manageři jsou pro klienty centrálními kontaktními partnery, styčnými důstojníky zastřešujícími veškeré bankovní služby Raiffeisenbank. Podporu a každodenní péči o běžné platební, karetní či jiné transakce velkých klientů zajišťuje náš vlastní osmičlenný podpůrný tým. Obchodní týmy se zaměřují nejen na vyhledávání nových obchodních příležitostí, ale i poskytování poradenství pro stávající klienty.

* Jaké jsou vaše cíle do budoucna?

Naší jasnou prioritou je růst, naše strategie stojí na třech pilířích. První tvoří naši dlouhodobí zákazníci, pro něž jsme hlavní, či významnou vztahovou bankou. Zde chceme samozřejmě dále posilovat tržní pozici a tuto skupinu klientů rozšiřovat o nové klienty. Druhý pilíř představují firmy, které působí na mezinárodním trhu a spolupracují s jinými bankami v rámci skupiny Raiffeisen Bank International. Zde bychom rádi využívali přeshraničních synergií. A do třetice chceme pokračovat ve strukturovaných, exportních a syndikovaných transakcích, protože zde vidíme velkou tržní příležitost.

Přes naši velikost jsme stále velmi flexibilní bankou schopnou připravit individuální řešení šité na míru konkrétnímu klientovi.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kdy začít nakupovat na Vánoce?
Zájem o úvěry na bydlení v září lámal rekordy
Ceny elektřiny se domácnostem prodraží až o 15 %. Kdy můžete odejít k jinému dodavateli?
Podporu z pracáku nedostanete vždy a její součástí mohou být poukázky (2)
Nové zálohy pro OSVČ v roce 2019: kolik a kdy si změnit platební příkazy?
Auta
Retro: Podívejte se, jak se během let měnil vzhled SPZ na…
Huawei Mate 20 Pro: nejočekávanější smartphone je plný překvapení (video)
Sedm chyb při předjíždění, kterými můžete i někoho zabít
Test asistovaného řízení: Žádné dnešní auto nenabízí autonomní řízení. Ani Tesla ne
Kvíz: Poznáte správně model auta podle fotografie?
Technologie
Génius kontra byrokracie. Jak úřady zkrotily Elona Muska
GeForce GTX 1060 s pamětí GDDR5X potvrzena Nvidií. Prý je založená na čipu GP104
Cnews FM: Óda na Windows 10 October „ještě to není dokonalé“ Update [podcast]
Biostar Racing X470GT8 – vyplatí se dát šanci Biostaru? (uživatelská recenze)
Vyšly testy Core i9-9900K, i7-9700K a i5-9600K. Jaká je pájka, OC, spotřeba a výkon?
Hry pro příležitostné hráče