Vavříny jsou rozdány - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Vavříny jsou rozdány

, Naděžda Kubalíková,
Vavříny jsou rozdány
Zdroj: Euro.cz

Česká cena za Public Relations

PR agentury letos opět soutěžily o Českou cenu za Public Relations, jejíž druhý ročník vyhlásila Asociace Public Relations Agentur. Odborné poroty vybíraly v šesti kategoriích vždy z pětice projektů, které na základě bodového hodnocení postoupily do druhého kola. „Do letošního ročníku ceny za public relations agentury a zadavatelé přihlásili celkem 42 projektů. Zastoupeno bylo všech šest vyhlášených kategorií, nejsilněji byla obsazena kategorie B2C, do níž přišlo celkem třináct projektů od devíti různých subjektů,“ uvedl místopředseda Výkonné rady APRA Vladimír Bystrov.

Tabulka:
Vítězné projekty
Ceny v soutěži Česká cena za Public Relations 2006

Corporate Communications
1. Plzeňský Prazdroj za podpory agentur Via Perfecta a AMI Communications za projekt Otevření nové stáčírny v pivovaru v Plzni

Business to Business
1. Vodafone Czech Republic za projekt Dvanáct odvážných

Business to Consumer
1. Bílý Medvěd Public Relations za projekt Autolékárničky Hartmann-Rico pro klienta Hartmann-Rico

Community Relations
1. ČEZ, Jaderná elektrárna Temelín za projekt Oranžový rok 2006 v okolí Jaderné elektrárny Temelín pro klienta 22 obcí v okolí Jaderné elektrárny Temelín

Internal Communication
1. T-Mobile Czech Republic za projekt interní kampaň t-music

New Digital Media & Internet
1. T-Mobile Czech Republic ve spolupráci s AC&C Public Relations za projekt www.t-press.cz

Ohodnoťte tento článek
Diskuze