Menu Zavřít

Univerzitní technologie

2. 2. 2006
Autor: Euro.cz

Brisk

BRAND24

PRAHA (zao) - Společnost Brisk, producent zapalovacích a žhavicích svíček pro spalovací motory, autodiagnostiky a snímačů pro automobilový průmysl, při vývoji nových výrobků úzce spolupracuje s odbornými katedrami některých českých vysokých škol a výzkumných ústavů. Spolupráce s ČVUT v Praze a VUT v Brně je výhodná zejména kvůli možnosti využívání dobrého přístrojového a technologického parku vysokých škol. Testování nových technologií v oblasti například keramických materiálů tedy firmu nestojí tolik, jako kdyby sama vlastnila kompletní přístrojové vybavení. Spolupráce s univerzitami navíc umožňuje Brisku získat do pracovního poměru absolventy škol, kteří se ještě během studií podrobně seznámí s firemními technologiemi a postupy.
Brisk se postupně vypracoval na technologicky významnou společnost, která je jedním z nejdůležitějších dodavatelů velkých světových automobilek. Podíl exportu na obratu tvoří přes devadesát procent. „Za rok 1998 jsme získali ocenění Leading Edge jako jeden z nejvýznamnějších dodavatelů koncernu Volkswagen a od roku 1999 se pravidelně zařazuje mezi sto nejlepších firem v České republice,“ říká Mojmír Čapka, generální ředitel a předseda představenstva Brisku. „Dodáváme i pro tak významné značky, jako jsou Lamborghini nebo Husquarna. A co se týče škol, myslím si, že reklama, kterou mají díky spolupráci s námi, je pro ně nejméně stejným přínosem, jakým jsou jejich technické kapacity pro nás,“ dodal.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).