Menu Zavřít

Surfaři pod lupou

11. 12. 2002
Autor: Euro.cz

Media Network Service

BRAND24

PRAHA (nt) - Více než korunu za každého účastníka průzkumu si účtuje agentura Network Media Service (NMS), která v současnosti nabízí 55 stránkovou studii struktury uživatelů českého internetu. Průzkumu, který probíhal na 36 serverech na přelomu října a listopadu se zúčastnilo téměř 26 tisíc uživatelů. Výsledky potvrzují, že tradičním internetovým surfařem je v 72 případech ze sta muž, který je s více než s 75 procentní pravděpodobností mladší pětatřiceti let a má maturitu. Ve třetím pokračováním průzkumu se NMS více zaměřila na výzkum používání mobilních technologií, MMS a bankovních služeb poskytovaných online. „38 procent uživatelů internetu se svou bankou komunikuje právě přes internet, telefon nebo pomocí technologie GSM,“ tvrdí koordinátor projektu Kamil Kunc z NMS.
Jako potenciální adresát celého průzkumu jsou vnímány firmy, které plánují celoplošnou kampaň na českém internetu. Kunce uvedl, že doposud se o možnost koupě analýzy informovalo zhruba deset zájemců.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).