Sleva za "bonz" - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Sleva za „bonz“

, Petra Pelantová,
Sleva za „bonz“
Zdroj: Euro.cz

DIRECT

Marketingová kampaň pojišťovny Direct se vyplatila: firma od září láká klienty na slevu za údaje o konkurenci. Jinými slovy, pokud přijde zájemce o pojištění a řekne, kolik platí u konkurenční pojišťovny, Direct mu poskytne dvacetiprocentní slevu. „Od začátku kampaně stoupl průměrný prodej pojistek o 80 procent. V posledních dvou týdnech, tedy ve 45. a 46. týdnu, kdy měli motoristé se smlouvami od prvního ledna možnost vypovědět stávající povinné ručení, jsme dokonce zaznamenali více než 2,5násobný nárůst počtu uzavřených pojistek,“ sdělil týdeníku EURO mluvčí pojišťovny Tomáš Zavoral.

Ohodnoťte tento článek
Diskuze