Schneider dál posiluje pozici na českém trhu

09. října 2017, 00:00 -
09. října 2017, 00:00

Tradiční česká uzenářská značka Schneider, která je součástí středoevropského gigantu Carnibona Group, bude dál zvyšovat kvalitu svých výrobků a rozvíjet využití tradičních lokálních surovin a produkci lokálních specialit v rámci své prémiové řady Schneider Selection. „Na posilování značky Schneider nic nezmění ani skutečnost, že kvůli zefektivnění výroby jsme uzavřeli výrobní závod v Plzni,“ uvedl Ladislav Čechovič, jednatel společnosti Masokombinát Plzeň a generální ředitel společnosti Carnibona Holdings.

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
I důchodci mohou pobírat nemocenskou
Elektřina on-line. Umíte si přes internet vyřídit snížení záloh?
Jak budou otevřené obchody 1. a 8. května?
Průzkum CENTURY 21: ceny bytů v České republice
Je na uložení peněz lepší spořicí účet nebo termínovaný vklad?
Auta
Volvo S90 Ambience nemá sedadlo spolujezdce a nabízí…
Škoda Kamiq má po premiéře. Prohlédněte si crossover, který se k nám nedostane
Opel Grandland X chce být ještě stylovějším crossoverem. Přichází dvoubarevná verze
Plug-in hybrid Subaru s technikou z Priusu dostane jméno Evoltis
BMW sází na osobitost i u motorek. Program Spezial je obdobou automobilového Individual
Technologie
Blokování reklam je v pořádku. Adblock Plus vyhrál další soud
Google to zkouší zase jinak. Pozastavil vývoj Allo, vyvíjí novou komunikační platformu
Souhlaste, nebo odejděte. Facebook aktualizoval podmínky a nechá vás rozhodnout
Intel zrušil nedávno představené chytré brýle Vaunt – i celou divizi New Devices Group
Telegram vydržel zatím největší internetovou cenzuru v ruských dějinách
Hry pro příležitostné hráče