Menu Zavřít

S americkou zkušeností

18. 2. 2003
Autor: Euro.cz

Petr Krásný

BRAND24

PRAHA (tpk) - Šéfem marketingu se v českém zastoupení společnosti Volvo Trucks počátkem února stal Petr Krásný (35). Ten dosud působil na pozici asset managera u firmy Fiat ČR - IVECO. Krásný absolvoval Fakultu mechanizační na Vysoké škole zemědělské v Praze. Po ukončení základní vojenské služby nastoupil u společnosti zastupující po revoluci výrobce nákladních vozidel DAF v ČSFR. Tam pracoval do roku 1995, kdy se s manželkou rozhodli, že odjedou pracovat do Spojených států. „Začínali jsme ve stanu na dálničním odpočívadle, měli 400 dolarů a neměli v zemi žádné příbuzné ani známé,“ vzpomíná na počátky za oceánem Krásný. Později získal místo v dílně velké dopravní společnosti Victory Express jako mechanik a postupně se propracoval až na post ve zkušebně General Motors (čelní a boční crash testy), kde působil na pozici technika a posléze testovacího inženýra. “To bylo už velmi slušně placené místo,“ dodává. Důvodem návratu bylo, že se s manželkou rozhodli založit rodinu. Jejich zelená karta však platí až do roku 2005. Prostřednictvím head huntera se Petr Krásný představil v samostatné divizi nákladních a užitkových aut IVECO, kde získal zaměstnání.
Je ženatý a má dvě dcery. Jeho velkým koníčkem jsou historické automobily a motocykly, kterých spolu s manželkou několik vlastní. Ve volném čase rovněž rád s rodinou nebo s přáteli lyžuje, aktivně se věnuje vysokohorské turistice, vodáctví a sportovní střelbě.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).