Menu Zavřít

Portál pro Německo

7. 5. 2004
Autor: Euro.cz

Model B2B ing.

BRAND24

PRAHA (try) - Získat poptávku nebo podat nabídku na své produkty a služby budou moci nově české firmy od 1. června na portálu (www.fairpartners.com). „Ušetří tím čas a finance při získávání partnerů v Německu,“ říká Petr Rektorys z firmy REKONix, která je českým partnerem projektu. V červnu bude portál pro naše firmy a jednotlivce přístupný zdarma, od 1. 7. za úplatu. Cena za roční užívání činí přibližně 200 eur. Další poplatky z uzavřených obchodů se neplatí.
„Účastnit se mohou firmy všech velikostí i zaměření. Odpadá nutnost inzerce, výstav a prezentace při vstupu na zahraniční trh a také nejistota náročných investic. Komunikace probíhá přes webové rozhraní, heslo a e-mail. Pro registraci je nutné pouze ověření důvěryhodnosti dat vstupujícího klienta,“ upřesňuje Rektorys.
Na portálu je akreditováno více než čtyři tisíce německých firem. Objem kontraktů, které se přes něj uzavřely v roce 2003, dosáhl více než 200 milionů eur. Od 1. června mohou jeho prostřednictvím operovat kromě českých subjektů i bulharské a ruské firmy.
„Portál je živý, obchody na něm běží. V současnosti zde objednává produkty a služby například Lufthansa, mezinárodní cestovní kanceláře, strojírenské společnosti, letecké pojišťovny, farmaceutický koncern a další. Česká firma bude moci ihned reagovat například na tendr na tři miliony skleniček pro Lufthansu nebo 300 aut, které budou manipulovat na letišti s letadly,“ konkretizuje nabídku Manfred Tubach, předseda představenstva „fairpartners“ a zástupce společnosti Skill Portal AG – provozovatele portálu.
Rektorys připouští, že v tuzemsku internetové obchody v rámci platformy B2B již existují, ale míní, že konkurencí pro „fairpartners“ nejsou. Mimo jiné například účtují poplatky z uzavřených transakcí v rozsahu 0,5 až 3 procenta.
Od 1. června letošního rokuje bude portál založen na působnosti firem z Německa, ČR, Bulharska a Ruska, postupně se má rozšiřovat i o další země EU.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).