Menu Zavřít

Po telefonu

2. 9. 2005
Autor: Euro.cz

Callin

PRAHA (vlp) – Cíl být vedoucí firmou v prodeji pojištění prostřednictvím telefonu a internetu se společnosti Callin alespoň zpočátku jistě vyplní, neboť vstupuje do segmentu trhu, který je dosud v Česku neobsazen. Od 15. září začne Callin, patřící do skupiny PPF, prodávat po telefonu povinné ručení, jež mu na míru vyvinula Česká pojišťovna. Jak uvedl ředitel společnosti Igor Helekal, Callin může nabízet i produkty jiných pojišťoven, pokud mu je budou schopny dodat podle požadavků. Zatím bude firma prodávat pouze povinné ručení, v budoucnu připojí další druhy pojištění motorových vozidel či cestovní pojištění. „Nabídneme výhodné ceny pro většinu zákazníků, protože využíváme principu segmentace, která nám umožní přizpůsobit cenu rizikovosti jednotlivých skupin klientů,“ uvedl Helekal.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).