Menu Zavřít

Oživení v názvu i logu

13. 12. 2002
Autor: Euro.cz

Aviva

BRAND24

PRAHA (hns) - Životní pojišťovna Commercial Union mění svůj název na Aviva životní pojišťovna od ledna příštího roku. Změna jména souvisí s přejmenováním mateřské CGNU na Avivu letos v červenci. Nové logo společnosti hýří barvami, což je pro finanční instituce poněkud atypické.
Augustin Kimm, ředitel české pobočky Avivy, tvrdí, že se změna nedotkne žádným způsobem podmínek smluv třiceti tisíc klientů pojišťovny. V prvním pololetí letošního roku vrostlo předepsané pojistné oproti srovnatelnému období loni o třicet procent. Více než 85 procent z něj tvoří investiční životní pojištění, na něž se pojišťovna specializuje. Letos zavedla společnost dva nové produkty: dětské investiční životní pojištění Talisman s možností připojištění závažných onemocnění dítěte a životní pojištění Aviva benefit splňující podmínky pro uplatnění daňových výhod.
Mateřská Aviva je největší britskou pojišťovnou a právě investiční životní pojištění a bankopojištění jsou oblasti, na které se pojišťovna specializuje. Nedávno uzavřela smlouvy o distribuci svých produktů ve Francii a Rumunsku se Société Général a v Nizozemsku s ABN Amro. V případě dohody s nizozemskou bankou trvala jednání plných dvacet let. Právě bankopojištění se Aviva hodlá věnovat i na českém trhu. V současnosti vede jednání s tuzemskými bankami.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).