Menu Zavřít

Na vlastní nohu

5. 12. 2002
Autor: Euro.cz

Ivan Tomek

BRAND24

PRAHA (zdf) - Po deseti letech opouští společnost TNS Factum zabývající se výzkumem trhu její spoluzakladatel a ředitel oddělení spotřebitelského výzkumu Ivan Tomek (49). Hodlá však zůstat v branži a věnovat se vlastní firmě MR Think, kterou se svými spolupracovníky založil.
Nová firma bude klientům navrhovat vhodné postupy pro jejich marketing, pomáhat jim při výběru výzkumné agentury a perspektivně by chtěla zajišťovat formou outsourcingu také samotný výzkum, ať už v Česku, nebo v zahraničí. Tomek přiznává, že inspirací pro vznik nové firmy je její obdoba fungující v oblasti marketingové komunikace pod názvem Registr reklamních agentur.
Tomkovou specializací je marketing spotřebního zboží, financí a služeb, spotřebitelské chování Středoevropanů či například komunikace „in store“, tedy přímo na prodejnách či pobočkách firem. Ivan Tomek absolvoval Matematicko-fyzikální fakultu Karlovy univerzity a na Vysoké škole ekonomické získal titul kandidáta věd. Prošel různými odbornými školeními, například kursem evropského sdružení výzkumných agentur ESOMAR či letos ukončeným studiem London School of Public Relations. Přednáší marketing a komunikaci na Filmové akademii múzických umění a také v kursech Českého institutu pro marketing (CIMA).
Nový konkurent svého donedávného zaměstnavatele má rád výtvarné umění minulého století, film a rockovou hudbu, ale nezapře v sobě vystudovaného statistika a baví jej i hry a hlavolamy. Jeho manželka je archeoložkou, osmiletý syn studuje na gymnáziu.
Firma TNS Factum po Tomkově odchodu slučuje jeho oddělení s útvarem výzkumu médií - jeho šéfka Iva Petrová (29) přebírá vedení nově vzniklého úseku. Petrová je absolventkou oboru sociologie na Univerzitě Karlově. Svoji profesionální dráhu zahájila ve výzkumu rodiny, v letech 1998 až 1999 působila v marketingovém oddělení vydavatelství Ringier. V agentuře TNS Factum začínala v roce 1999 jako projektová manažerka a postupně se propracovala až na nynější pozici v managementu společnosti.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).