Martin Jahoda - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Martin Jahoda

, Naděžda Kubalíková,
Martin Jahoda
Zdroj: Euro.cz

StarBev

group marketing manager

Po téměř pěti letech v marketingu společnosti Pivovary Staropramen byl Martin Jahoda jmenován group marketing managerem v přední středoevropské pivovarské skupině StarBev, do které Pivovary Staropramen patří. V nové funkci bude zodpovědný za marketingovou podporu značky Staropramen na exportních trzích a rozvoj inovací skupiny. Martin Jahoda vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Do marketingového oddělení společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2006 a postupně působil v pozicích brand executive, brand manager a projektový manager. Má rád florbal, kytarovou muziku a nezávislé cestování.

Ohodnoťte tento článek
Diskuze