Menu Zavřít

MANAGER GOLF TOUR

3. 10. 2001
Autor: Euro.cz

BMW CUP

BRAND24

Další díl seriálu turnajů Manager Golf Tour se 22. června hrál v barvách společnosti BMW. Auta modrobílé mnichovské značky tak byla bohatě zastoupena nejen na parkovištích hřiště v Karlových Varech, ale byla k dispozici v mnoha provedeních k předváděcím jízdám. Vozila dokonce hosty k výuce golfu na vzdálenější driving range.
Prvně v letošním ročníku přálo i počasí. Dobré podmínky přispěly k řadě vylepšených hendikepů a mezi podivné krásy tohoto sportu patřila i soutěž Nearest to the pin. Po prvních drivech totiž skončily dva míčky ve shodné vzdálenosti 134 cm od jamky a musel následovat rozstřel.
Perfektně fungovala organizace i prezentace dalších partnerů turnaje, včetně cateringu hotelu Diplomat, který zajišťoval i snídani na driving range. Situace v prostorách klubu po odevzdání scorecards tak spíše připomínala pracovní setkání top managementu než odpočinkový páteční podvečer. Ale koneckonců hlavně o tohle Manager Golf Tour jde. Nové tváře významných podnikatelských subjektů a jejich zájem během rozhovorů s ředitelkou a hlavní organizátorkou Barbarou Vavrouškovou napovídaly, že listina partnerů bude v příštím roce ještě širší. B. Vavroušková říká, že cílem je, aby se green stal jedinečným místem pro uzavírání „velkých i malých obchodů, a hlavně dokázat, že „hra nekončí v momentě, kdy si partneři po poslední jamce podají ruce. Naopak, jde o moment, kdy hra opravdu začíná.
Celý turnaj dostává novou podobu i v podpůrných službách. Pravidelně vychází MGT NEWS s informacemi z turnajů, s rozhovory s hráči, hosty a prezentacemi partnerů. Webové stránky nabídnou široké informace pro návštěvníky a turnaj by měl dostat prostor i na jedné z rozhlasových stanic.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).