Mall.cz

28. srpna 2017, 00:00 - RED
28. srpna 2017, 00:00

Miroslav Matyáš • head of marketplace Mall.cz obsazuje další významnou pozici na úrovni vrcholného managementu.

Kompletní B2B strategii v oblasti partnerského prodeje povede Miroslav Matyáš (41), který má dlouholeté zkušenosti s rozvojem obchodních oddělení a partnerských a franšízových konceptů napříč různými odvětvími. Miroslav Matyáš pracoval pro významné společnosti, jako jsou HSBC Bank, UniCredit Bank a OMV Česká republika, kde měl více než 17 let na starost partnerské koncepty distribučních sítí, ať už v oblasti startupů, či zavedených korporací. V Mall.cz bude řídit akvizice nových velkých partnerů i jejich následnou integraci do kompletní infrastruktury Mall Group napříč všemi zeměmi, kde skupina působí, a bude dohlížet na neustálé vylepšování této obchodní platformy. Partnerský prodej je jedním z hlavních pilířů dalšího rozvoje společnosti ve všech zemích, díky němuž může Mall svým zákazníkům nabídnout nejucelenější a nejatraktivnější nabídku produktů ve všech oborech.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kdo vlastní české hokejové kluby?
Co všechno ovlivnilo zvýšení minimální mzdy letos v lednu?
Vrácení daní 2019 - kdy dostanete daňový přeplatek?
Změny v oddlužení a nezabavitelné minimum v roce 2019
Proč není čistá voda skutečně čistá?
Auta
Škoda Scala je o 70 tisíc dražší než Rapid. Jak si ale…
Mercedes-Benz v ČR opět jedničkou
Videodojmy: Ford Mustang Bullitt
Galerie: Podívejte se, jak v průběhu času rostly ledvinky na BMW řady 7
Nejvíce a nejméně prodávané značky na evropském trhu v roce 2018: VW je suverénní
Technologie
Přeposílání zpráv do maximálně pěti konverzací. WhatsApp limit zavádí globálně
Facebook odstranil stovky manipulativních stránek a účtů ovládaných Ruskem
KVÍZ: Jak dobře znáte seriál Přátelé?
Web úplně bez reklam. S kompletním blokování se zřejmě vytasí Firefox Focus 9
Televizory Sony pro rok 2019: první 8K a dva OLEDy
Hry pro příležitostné hráče