Malá, nebo velká?

27. srpna 2012, 00:00 - Naďa Kubalíková
27. srpna 2012, 00:00

Marketingový institut

Pozvání Marketingového institutu na setkání s tématem „Jak se mění trh? Co umí malá agentura a co velká?“ přijaly téměř dvě desítky panelistů z řad ředitelů malých i velkých reklamních a PR agentur i jejich klientů.

Do publika usedla stovka návštěvníků – přibližně desetinu z nich tvořili studenti, zbylou část pak zástupci nejrůznějších českých firem. Ne vždy se přitom jednalo o marketéry, téma zaujalo i samotné majitele firem, copywritery či grafické designery.

O autorovi| PŘIPRAVILA • Naďa Kubalíková (kubalikova@mf.cz)

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Známé tváře a volby: Které známé osobnosti podporují ANO, KSČM, či ODS?
Chcete půjčku vyřídit online?
Jaký má vliv sdílené ubytování na českou ekonomiku?
Po svatbě vás vyřizování na úřadech nemine!
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Auta
Koncept Toyota Fine-Comfort Ride je vodíkový soupeř…
Galerie: Šemík, knedlík, mandelinka a další legendární autobusy z ČSSR
Nový Jeep Compass má za sebou testy IIHS. Obstál bez vyznamenání
Na dálnici D1 bylo spuštěno další úsekové měření. Je totiž potřeba vybrat více peněz
Porsche 718 Boxster a Cayman GTS se mohou pochlubit vyšším výkonem
Technologie
S cenami operačních pamětí to prý bude mizérie i příští rok, nedostatek čipů má trvat
Sdílení polohy na mapě láká další aplikace. Kde všude se můžete nechat sledovat?
Google převlékne Kalendář do Material Designu. Takhle bude vypadat
Seznamu se daří. Stejně jako Google žije primárně z reklamy
Tip: Jak získat Windows 10 Fall Creators Update co nejdříve?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít