Menu Zavřít

KRMÍ I KFC

16. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Jihočeská drůbež

PRAHA (Agris) – Čtvrtinový podíl na tuzemském trhu chce letos získat společnost Jihočeská drůbež Vodňany. Dopomoci jí k tomu má i současný útlum ve spotřebě hovězího masa a příklon spotřebitelů k masu drůbežímu (EURO 17/2001). Firma tak hodlá letos zpracovat až sto

BRAND24

patnáct tisíc kusů drůbeže denně a za rok vyrobit 37 800 tun produktů. Podle Jana Sýče ze skupiny Agropol Group, která je většinovým vlastníkem drůbežářské společnosti, přitom firma nyní dokončuje rozsáhlou modernizaci provozu v hodnotě 80 milionů korun. „Jde především o rekonstrukci chladicího tunelu, porcovny a balírny, což umožní zavést dvousměnný provoz a zvýšit podíl chlazené drůbeže a dalších masných výrobků s výrazně vyšší přidanou hodnotou, říká Sýč. Jihočeská drůbež splňuje požadavky na kvalitu a hygienu výroby, které platí v zemích Evropské unie. Firma, která pro tento rok plánuje obrat kolem 2,2 miliardy korun, se chlubí rovněž tím, že je v Česku výhradním dodavatelem pro restaurační řetězce KFC.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).