Jsme pekárna, ne rozpékárna

28. listopadu 2016, 00:00 -
28. listopadu 2016, 00:00

Snažíme se vycházet vstříc různým skupinám zákazníků s různými stravovacími preferencemi a návyky

Všichni o kvalitě mluví, ale málokdo ji skutečně drží. „My jsme dobří vtom, co děláme,“ říká René Hesoun, ředitel hypermarketu Globus Ostrava.

* Co pro vás znamená vítězství v Diamantové lize kvality a další dvě získané ceny?

Je to potvrzení skvělé práce celého týmu a také našich vysokých standardů. Zároveň je to rovněž velký závazek do budoucna, abychom i nadále naše služby poskytovali na té nejvyšší úrovni a pro naše zákazníky byli oblíbeným místem k nákupu.

* Proč zákazníci ve vašem obchodě rádi nakupují?

Jsme dobří vtom, co děláme. Jiné značky o řadě věcí často jen mluví, my to u nás ale skutečně děláme. V našem řeznictví denně bouráme a zpracováváme maso od brzkého rána, aby ho měli zákazníci na pultech vždy čerstvé. Jsme také skutečná pekárna, ne rozpékárna. Každý den vyrábíme čerstvé pečivo a díky tomu do něj nemusíme přidávat zbytečné stabilizátory. Jako první hypermarket jsme také začali šestkrát týdně vyrábět vlastní knedlíky, které neobsahují žádné konzervanty a barviva a jsou pouze ze základních surovin. Od května roku 2014 je mohou naši zákazníci koupit i v oddělení čerstvých potravin. Knedlíky jsou velmi oblíbené i mezi zákazníky naší Globus restaurace, kde loňská produkce dosáhla 30 tisíc kusů.

* Nakolik spolupracujete s regionálními producenty potravin?

Učím dál více lidí se probouzí zájem o lokální produkty. A Ostravsko není výjimkou. Proto se soustředíme na potraviny, které jsou vypěstované nebo vyrobené přímo u nás v regionu, a daří se nám to. Veškeré vepřové a hovězí maso v našem řeznictví pochází výhradně od spolehlivých českých a moravských dodavatelů. Stejný přístup zaujímáme i v naší pekárně. Mouku odebíráme od osvědčených moravských mlynářů a pochází z obilí z moravských polí. Všichni výrobci kvalitních potravin mají unás otevřené dveře. Jsme rádi, že podporou místních pěstitelů a výrobců pomůžeme nejen jim, ale celému regionu a rozšíříme a zatraktivníme také nabídku pro naše zákazníky.

* Současným trendem je zdravý životní styl. Zaměřujete se i na tuto oblast?

Tento trend vnímáme už několik posledních let. Spolu se zájmem o zdravý životní styl roste i zájem zákazníků o různé skupiny potravin. Lidé jsou lépe informovaní a zajímají se, co všechno mohou pro své zdraví udělat. Mnoho zákazníků již také například bio nevnímá pouze jako životní styl, ale rovněž jako záruku kvality, o kterou se mohou opřít další lifestylové směry jako raw, vegan, bezlepek a podobně. Vyberou si u nás vegetariáni, vegani, makrobiotici i lidé s intolerancí na lepek či laktózu. Sortiment „zdravého světa“ jsme rozšířili, a zákazníci tak najdou více než 1300 produktů na jednom místě. Naším dlouhodobým cílem je vycházet vstříc různým skupinám zákazníků s jejich různými stravovacími preferencemi a návyky.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC…
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Kia Stinger oficiálně přijela na český trh. Je to auto, které má velký potenciál
Technologie
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Bitcoin na novém rekordu. Právě pokořil cenu 6000 dolarů
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít