Jsme pekárna, ne rozpékárna

28. listopadu 2016, 00:00 -
28. listopadu 2016, 00:00

Snažíme se vycházet vstříc různým skupinám zákazníků s různými stravovacími preferencemi a návyky

Všichni o kvalitě mluví, ale málokdo ji skutečně drží. „My jsme dobří vtom, co děláme,“ říká René Hesoun, ředitel hypermarketu Globus Ostrava.

* Co pro vás znamená vítězství v Diamantové lize kvality a další dvě získané ceny?

Je to potvrzení skvělé práce celého týmu a také našich vysokých standardů. Zároveň je to rovněž velký závazek do budoucna, abychom i nadále naše služby poskytovali na té nejvyšší úrovni a pro naše zákazníky byli oblíbeným místem k nákupu.

* Proč zákazníci ve vašem obchodě rádi nakupují?

Jsme dobří vtom, co děláme. Jiné značky o řadě věcí často jen mluví, my to u nás ale skutečně děláme. V našem řeznictví denně bouráme a zpracováváme maso od brzkého rána, aby ho měli zákazníci na pultech vždy čerstvé. Jsme také skutečná pekárna, ne rozpékárna. Každý den vyrábíme čerstvé pečivo a díky tomu do něj nemusíme přidávat zbytečné stabilizátory. Jako první hypermarket jsme také začali šestkrát týdně vyrábět vlastní knedlíky, které neobsahují žádné konzervanty a barviva a jsou pouze ze základních surovin. Od května roku 2014 je mohou naši zákazníci koupit i v oddělení čerstvých potravin. Knedlíky jsou velmi oblíbené i mezi zákazníky naší Globus restaurace, kde loňská produkce dosáhla 30 tisíc kusů.

* Nakolik spolupracujete s regionálními producenty potravin?

Učím dál více lidí se probouzí zájem o lokální produkty. A Ostravsko není výjimkou. Proto se soustředíme na potraviny, které jsou vypěstované nebo vyrobené přímo u nás v regionu, a daří se nám to. Veškeré vepřové a hovězí maso v našem řeznictví pochází výhradně od spolehlivých českých a moravských dodavatelů. Stejný přístup zaujímáme i v naší pekárně. Mouku odebíráme od osvědčených moravských mlynářů a pochází z obilí z moravských polí. Všichni výrobci kvalitních potravin mají unás otevřené dveře. Jsme rádi, že podporou místních pěstitelů a výrobců pomůžeme nejen jim, ale celému regionu a rozšíříme a zatraktivníme také nabídku pro naše zákazníky.

* Současným trendem je zdravý životní styl. Zaměřujete se i na tuto oblast?

Tento trend vnímáme už několik posledních let. Spolu se zájmem o zdravý životní styl roste i zájem zákazníků o různé skupiny potravin. Lidé jsou lépe informovaní a zajímají se, co všechno mohou pro své zdraví udělat. Mnoho zákazníků již také například bio nevnímá pouze jako životní styl, ale rovněž jako záruku kvality, o kterou se mohou opřít další lifestylové směry jako raw, vegan, bezlepek a podobně. Vyberou si u nás vegetariáni, vegani, makrobiotici i lidé s intolerancí na lepek či laktózu. Sortiment „zdravého světa“ jsme rozšířili, a zákazníci tak najdou více než 1300 produktů na jednom místě. Naším dlouhodobým cílem je vycházet vstříc různým skupinám zákazníků s jejich různými stravovacími preferencemi a návyky.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít