Hýčkat nestačí

02. března 2015, 00:00 -
02. března 2015, 00:00

Kvalitní zákaznická péče je pro většinu firem klíčovým nástrojem, jak zvyšovat spokojenost zákazníků a dlouhodobě si je udržet

Samotná starost o potřeby zákazníků a přímá komunikace s nimi k úspěchu ale často nestačí. V letošním roce jsme ve Vodafonu rozšířili službu osobní péče o firemní zákazníky i na menší firmy a podnikatele. Doposud byla přitom tato služba určena prioritně větším zákazníkům. To ukazuje, jak je, určitě nejen pro nás, osobní péče čím dál důležitější.

OSOBNÍ PŘÍSTUP

Je to v principu jednoduchý, ale velmi sofistikovaný nástroj, jak se starat o potřeby daného klienta. Zákazníci jsou na podobné zacházení zvyklí z řady jiných oborů, například z bankovnictví. V něm stejně jako v telekomunikacích dochází k dvěma zdánlivě protichůdným jevům. Zákazníci na jedné straně čím dál častěji využívají možnosti nastavovat si služby a obsluhovat svůj účet přes internetové rozhraní (viz online samoobsluha) nebo v aplikaci přímo v mobilním telefonu. Na druhé straně však v případě, kdy řeší určitou specifickou záležitost, očekávají osobní přístup. Přitom nechtějí trávit dlouhé minuty obsluhou hlasového automatu nebo svou situaci sáhodlouze vysvětlovat pokaždé jinému konzultantovi na telefonu.

Tím, že si zákazník vyřídí běžné úkony skrze internetovou samoobsluhu nebo aplikaci v telefonu, vyvstává prostor pro větší rozšíření osobní péče. V našem případě na více firemních klientů. Zákazník má vždy přiděleného svého oddaného konzultanta a ten zná detailně nastavení všech služeb klienta a dovede mu snadno a rychle pomoci s kterýmkoli problémem. Zákazník je vždy spojen s tímto svým konzultantem, nemusí tak složitě vysvětlovat svou situaci. U větších firemních zákazníků má tento přístup veliký úspěch.

VÝSTAVBA SÍTĚ

Jenom samotná péče by nám ovšem k úspěchu, jakým je například již více než milion aktivních firemních SIM v naší síti, rozhodně nestačila. Osobní přístup k zákazníkovi je tím, co nám pomáhá učinit jej spokojeným. Ale bez zázemí v podobě mobilní sítě a portfolia hlasových i datových služeb by to samozřejmě nešlo. Výstavba sítě pro nás byla a stále je jednou z hlavních priorit, aktuálně se můžeme dle metodik Českého telekomunikačního úřadu pochlubit například nejlepším pokrytím rychlým mobilním internetem v rámci celé České republiky.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC…
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Kia Stinger oficiálně přijela na český trh. Je to auto, které má velký potenciál
Technologie
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít