Hedvábná stezka znovu žije

31. července 2017, 00:00 -
31. července 2017, 00:00

euro GEFCO Hedvábná stezka, trasa čilého obchodu známá již v období před naším letopočtem, zažívá od roku 2013 renesanci nejen díky iniciativě čínského prezidenta Si Ťin-pchinga. Přeprava zde probíhá různým způsobem, závislým na specifice přepravovaného zboží. Zejména díky dobré síti v regionu, rychlosti a spolehlivosti je stále častěji využívána železniční přeprava.

Železniční síť v oblasti 1520* je z hlediska velikosti a hustoty druhou největší na světě. Zboží vní přepravované urazí trasu mezi Českou republikou a Čínou za 18 až 20 dní, což je zhruba poloviční čas oproti námořní dopravě. „Krátké doby dosahujeme na této trati i přes nutnost dvojí překládky vagonů, ato z rozchodu 1490 mm na 1520 a zpět,“ uvádí hlavní lákadlo železniční Hedvábné stezky Lucie Svobodová, generální ředitelka společnosti GEFCO v České republice.

Právě logistický specialista GEFCO patří k lídrům na této této železniční trase.

O rostoucí oblibě hovoří i obchodní výsledky GEFCO na této trati, kde společnost zaznamenala výrazný růst poptávky zejména u pravidelných přeprav pro průmyslové výrobce a montážní podniky. 9

*DLE ROZCHODU KOLEJÍ 1520 M M NAPŘ. VRUSKU ASTÁTECH SNS

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
9 rizikových suvenýrů, které si raději z dovolené nevozte
10 ekologických „kazítek“, která prodražují provoz auta
Kvíz: Poznáte tato auta podle fotografie?
Češi si s GDPR neví rady, až 65 % e-shopů stále není připraveno
Hypoték se poskytuje méně. Proč?
Auta
Retro: Toyota Supra slaví 40 let. Věhlas získala díky…
Video: Podívejte se, jak se má správně řídit staré Porsche 911
Na návštěvě Jaguar Land Rover Classic Centre v Essenu. Tak trochu jiný „showroom“
Obytný VW California slaví 100 000 exemplářů vyrobených v továrně v Hannoveru
Hamburk zavírá dvě ulice dieselům, lidé čekají chaos. Totální nesmysl, tvrdí odborník
Technologie
10 důvodů, proč už nepoužívat optickou mechaniku
Znáte World of Tanks? Otestujte své znalosti!
Umělá inteligence na GPU má konkurenci z Číny, ASIC Cambricon má výkon 166 TOPS
6 důvodů, proč si rozmyslet odchod do předčasného důchodu
Technologie VDC-M: ztrátová komprese obrazu mezi GPU a displejem bude i v mobilech
Hry pro příležitostné hráče