Franšíza Husky CZ bez poplatků

07. října 2011, 19:19 - ing. Marcela Alföldi Šperkerová
07. října 2011, 19:19

Maloobchod ing.

Na rozvoj firmy prostřednictvím franšíz vsadil výrobce outdoorových potřeb Husky CZ. Zájemcům o provozování sportovní prodejny s logem Husky Outdoor Shop nabízí poměrně unikátní podmínky. „Nejde o nákladný projekt. Podnikatelům pomůžeme vytvořit byznys plán, připravíme jim vizualizaci prodejny a zajistíme jim peníze na její vybavení. Úprava obchodu vyjde asi tak na šest až sedm set tisíc korun, přičemž splácet je mohou až po půl roce fungování. Jedinou vstupní investicí je tedy nákup zboží,“ vysvětluje majitel společnosti Husky Petr Brůna. Výrazným bonusem je i to, že firma nepožaduje po franšízantech žádné licenční poplatky. Běžně se přitom ceny licencí pohybují kolem půl milionu korun a další poplatky dosahují od jednoho do patnácti procent z obratu. Letos už drobní podnikatelé otevřely tři nové prodejny Husky v Litvínově, Lounech a Mladé Boleslavi. Firma plánuje poskytnout licenci celkem deseti až dvanácti franšízantům. Společnost Husky, která prodává jen vlastní výrobu, v tuzemsku provozuje dalších šestnáct vlastních obchodů. Nemíří přitom do nákupních středisek, ale vsadila na koncept kamenných značkových prodejen v centrech měst. Orientuje se na klientelu ve střední a vyšší příjmové skupině. Vedle outdoorových oděvů jim nabízí i široké spektrum kempinkového vybavení. „Letos přišla největší krize, která jde napříč celým spektrem maloobchodu. Lidé šetří. Myslím, že o mnoho lépe nebude ani příští rok, očekávám spíše stagnaci,“ míní majitel Husky. Firma se ale nemusela potýkat s výrazným propadem obratu díky tomu, že jí o osm procent rostly prodeje turistických potřeb. Tržby společnosti letos dosáhnou čtvrt miliardy korun, z toho zhruba třetina pochází z exportu. Nejvýznamnějším trhem je Slovensko následované Ruskem, Francií a Německem. „V této zemi si dokonce distributoři otevírají také přímo specializované Husky prodejny,“ doplňuje Brůna. Husky je trojkou domácího trhu za společnostmi Hudysport a Hannah.
V České republice působí zhruba 150 franšízových sítí, přičemž loni se vyrovnal počet domácích značek zahraničním. Do pětice společností s největším počtem franšízových poboček patří firmy Teta drogerie, prodejny Hruška, Hudební škola Yamaha, maloobchodní síť Brněnka a minipekárny Fornetti.


Čtěte také

 Jaromír Manhart (uprostřed), archivní foto

„Pán odpadu” končí. Ředitel Manhart odchází z ministerstva životního prostředí

Přestože se nyní ostře sledovaná nová odpadová legislativa řeší na vládě, její autor se…

před 2 hodinami

 Jan Brož

Reaktor dneska objednáme, zítra postavíme

Stachanovec Andrej Babiš plánuje novou jadernou elektrárnu v Česku postavit rychlostí,…

před 3 hodinami

7 tipů na skvělé knižní dárky nejen pod stromeček

7 tipů na skvělé knižní dárky nejen pod stromeček

Přemýšlíte o tom, jakou knihu darovat svým blízkým na Vánoce, k narozeninám či prostě jen…

před 4 hodinami

 Poslanec KSČM Zdeněk Ondráček

Přestaňte používat titul, vyzvala univerzita Ondráčka. Sama mu jej odebrat nemůže

Univerzita Palackého vyzvala poslance KSČM Zdeňka Ondráčka, aby rezignoval na svůj…

před 4 hodinami

 Pád komunismu, ilustrační foto

Prichvatizace a noví oligarchové. Produktivita vzrostla, průmysl zmizel

Neopakovatelný masový převod státního majetku vytvořil příležitosti, a tím i pokušení.

před 4 hodinami

Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujal Vás tento článek?
Ohodnoťte ho

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Finance
O kolik se v roce 2020 zvednou platy ve veřejné sféře?
Jaké příjmy může mít předčasný důchodce?
HDP ČR rostl o 2,5 %: jak jsme na tom ve srovnání se sousedy?
Vánoční přehled: zimní prázdniny, zavřené obchody, práce ve svátek a kvíz
Jak vzrostou minimální zálohy pro OSVČ v roce 2020?
Auta
Setrvačník nemusí být jen součást motoru. Lze s ním i…
Ferrari Roma je kupé s parádním designem a výkonem 620 koní
Honda S-MX vznikla jako milenecký azyl na kolech. Značka se tím nijak netajila
Videodojmy Audi SQ8 TDI – Sem se dívej, BMW
Elva je moderní interpretací monopostů McLaren-Elva z 60. let. Vznikne v sérii 399 kusů
Hry pro příležitostné hráče