Experience Centre na Tour de France

01. srpna 2016, 00:00 -
01. srpna 2016, 00:00

Společnost Dimension Data, globální poskytovatel IT řešení a služeb, otevřela první předváděcí centrum zaměřené na digitální zkušenosti – Experience Centre. Toto mobilní centrum je vybavené nejnovějšími digitálními technologiemi a projíždí Francií během cyklistického závodu Tour de France. Společnost Dimension Data zde na konkrétních příkladech ukazuje, jak pomohla digitalizovat svět profesionální cyklistiky.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se bude v roce 2018 počítat čistá mzda v ČR a jak na Slovensku?
Kdy budou jarní prázdniny ve vašem okrese?
Až 50 % můžete ušetřit při odesílání balíků do zahraničí. Kde a u koho?
Jak dlouho ještě cena bitcoinu poroste?
Jak se bude v roce 2018 počítat čistá mzda?
Auta
Retro: Lamborghini LM002 měl být původně stíhací off-road…
Renault-Alpine A110 bude zábavné a rychlé auto. I s automatem
Renault představil novou třináctistovku s turbem. Budou ji mít i Mercedesy
Že je BMW X6 M v terénu neschopné? Manhart MHX6 Dirt² to chce změnit
Kvíz: Víte, jak se jmenují známé modely aut v jiných zemích?
Technologie
Sony prodalo již 70 milionů PS4. Podívejte se na 4K remake Shadow of Colossus
Bezdrátová myš, která se nikdy nevybije: recenze Logitech Powerplay a G903
Odporný život offline. Zjevně se nám ho každý druhý snaží znepříjemnit [komentář]
Roadmapa AMD: Pinnacle Ridge v březnu, mobilní dvoujádra v lednu, v Q2 Ryzen Gaming
16 nejlepších dárků pro řidiče, které nemusí stát jmění. Ale mohou
Hry pro příležitostné hráče