Emoce v marketingu

03. března 2014, 00:00 -
03. března 2014, 00:00

GRADA PUBLISHING V prostorách pražského Klubu Lávka byla pokřtěna nová publikace s názvem Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Příjemným podvečerem s šarmem provázel Karel Voříšek a atmosféru vskutku emocionální navodila svými šansony Zlatka Bartošková. Nová kniha se zabývá významem citů v našem životě a především využitím poznatků o emocích v marketingu a řízení. Její autorka Jitka Vysekalová (zcela vlevo) je odbornicí v oblasti psychologie a marketingu, je prezidentkou České marketingové společnosti, předsedkyní Asociace psychologů trhu a členkou Českomoravské psychologické společnosti.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik…
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce rozsvítí tyto kontrolky?
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Technologie
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Procesory ARM proráží už i v superpočítačích. Na ThunderX2 s jádry Vulcan sází sám Cray
Parádní akce: Samsung Galaxy S7 za 8200 Kč a S7 Edge za 10 600 Kč
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít