Menu Zavřít

Dostáváte od zaměstnavatele dárky?

29. 11. 2007
Autor: Euro.cz

Sodexho Pass

BRAND24

Firmy působící v Česku nešetří na dárcích pro své zaměstnance. A ročně za ně utratí přes třicet miliard korun, tvrdí výzkum společnosti Sodexho Pass, jež je v Česku největším poskytovatelem zaměstnaneckých výhod. Kromě toho firma zjistila, jak jsou na tom s útratami spotřebitelé. Ti prý za dárky vydají 104 miliard korun, přičemž se nejedná jen o vánoční dárky. Do průzkumu firma zapojila spotřebitele, personální, obchodní i marketingové manažery.
Stále oblíbenější jsou dárkové poukázky. Letos by tyto „tikety“ měly dosáhnout sumy 33 miliard a polovinu zaplatí právě firmy jako dárek pro pracovníky, odhaduje generální ředitel Sodexho Pass Miroslav Sedlák. „Lidé zjišťují, že univerzální dárková poukázka je oblíbena jak mezi koncovými spotřebiteli, tak mezi zástupci firem. Obdarovaný si může za poukázku vybrat zboží či služby dle vlastních představ,“ tvrdí Sedlák. Poukázky lze koupit na parfémy, knihy, vína nebo na výhody, jako jsou vstupenky do divadel, fitcenter či zájezdové poukázky. Co se týče konkrétní hodnoty dárků, dávají prý firmy zaměstnancům k Vánocům v průměru dar za 805 korun a dalších 475 korun jako poděkování na konci roku, píše se ve studii.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).