Budoucnost českého exportu

01. června 2015, 00:00 -
01. června 2015, 00:00

MLADÁ FRONTA Jak uspět na německém trhu, to bylo jedno z hlavních témat konference Budoucnost českého exportu, kterou v plzeňském hotelu Courtyard Marriott zorganizovalo vydavatelství Mladá fronta. Praktické rady pro obchod s německými firmami nabídl českým podnikatelům vedoucí zahraniční kanceláře agentury CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš (vlevo). Obchodní ředitel firmy Boco Pardubice Dalibor Ježek (vpravo) doporučil využít v Německu místní obchodní zástupce, kteří mohou za provizi prodávat zboží českých firem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Volby 2017: kde volit, aneb jak najít volební místnost
Už jste požádali finanční úřad o prominutí pokuty za kontrolní hlášení?
Známé tváře a volby. Které osobnosti podporují SPD, TOPku, či Piráty?
Známé tváře a volby: Které známé osobnosti podporují ANO, KSČM, či ODS?
Auta
Jaguar zvažuje nástupce modelu XK. Použil by upravenou…
Volkswagen chce závodit s elektrickým prototypem. Zřejmě zkusí Pikes Peak
Koncept Toyota Fine-Comfort Ride je vodíkový soupeř Mercedesu třídy S
Galerie: Šemík, knedlík, mandelinka a další legendární autobusy z ČSSR
Nový Jeep Compass má za sebou testy IIHS. Obstál bez vyznamenání
Technologie
Nokia 7 je tady. Sympatická střední třída má skleněná záda a punc od Zeisse
Asus: Coffee Lake by mohlo být kompatibilní s deskami generace Z270, kdyby Intel chtěl
Linuxáci si vymodlili vlastní smartphone. Librem 5 se chce odlišit od Androidů i iPhonů
S cenami operačních pamětí to prý bude mizérie i příští rok, nedostatek čipů má trvat
Sdílení polohy na mapě láká další aplikace. Kde všude se můžete nechat sledovat?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít