308 tisíc

09. května 2017, 00:00 -
09. května 2017, 00:00

digitálních předplatitelů získaly New York Times za první čtvrtletí 2017. NYT zvané „šedá dáma“ nyní v digitální i tištěné podobě odebírá 2,5 milionu lidí a vydavatelství se vrátilo do černých čísel. Prodej žene vzhůru efekt zvaný Trump Bump, jehož smysl NYT vysvětluje sloganem „svět se možná rozpadá, ale aspoň je co číst“. Plakát s tímto heslem ostatně odnedávna visí hned vedle Trumpovy věže.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
9 rizikových suvenýrů, které si raději z dovolené nevozte
10 ekologických „kazítek“, která prodražují provoz auta
Kvíz: Poznáte tato auta podle fotografie?
Češi si s GDPR neví rady, až 65 % e-shopů stále není připraveno
Hypoték se poskytuje méně. Proč?
Auta
Retro: Toyota Supra slaví 40 let. Věhlas získala díky…
Video: Podívejte se, jak se má správně řídit staré Porsche 911
Na návštěvě Jaguar Land Rover Classic Centre v Essenu. Tak trochu jiný „showroom“
Obytný VW California slaví 100 000 exemplářů vyrobených v továrně v Hannoveru
Hamburk zavírá dvě ulice dieselům, lidé čekají chaos. Totální nesmysl, tvrdí odborník
Technologie
10 důvodů, proč už nepoužívat optickou mechaniku
Znáte World of Tanks? Otestujte své znalosti!
Umělá inteligence na GPU má konkurenci z Číny, ASIC Cambricon má výkon 166 TOPS
6 důvodů, proč si rozmyslet odchod do předčasného důchodu
Technologie VDC-M: ztrátová komprese obrazu mezi GPU a displejem bude i v mobilech
Hry pro příležitostné hráče