Rozvážková platforma foodora zahájila provoz nové služby s názvem Saver Delivery, jež má zákazníkům nabídnout nižší ceny za dovoz jejich objednávky. Oproti poplatku za klasické doručení lze ušetřit přibližně 15 procent, jídlo ovšem dorazí o něco později.
Novinku mají ocenit především zákazníci, kterým nevadí delší čekání a zároveň chtějí ušetřit za dopravu. Této úspory hodlá přitom foodora dosáhnout převážně optimalizací tras a seskupováním objednávek, díky čemuž budou moci restaurace začít s přípravou pokrmů hromadně a o něco později. Kvalita jídla a doručení by každopádně měla zůstat stejná.
„Zavedením Saver Delivery zákazníkům dáváme možnost volby – pokud na jídlo nespěchají, mohou ušetřit. Tím nejen zpřístupňujeme naši službu více lidem, ale zároveň pomáháme restauracím lépe plánovat přípravu objednávek a snižovat náklady,“ uvedl Adam Kolesa, šéf české foodora.
Zmíněnou službu firma poprvé spustila loni v prosinci v hlavních městech Rakouska a Finska. Vzhledem k tomu, že tamní zákazníci o ní mají zájem, měla by se letos postupně rozšířit i do dalších měst a zemí, kde tato rozvážková platforma působí.