Nejvěrohodnější značkou světa je Disney, Apple pátý

Pavel Michl 14. dubna 2016, 13:15  -  mic
14. dubna 2016, 13:15

Pořadí nejdražších značek světa sice dlouhou dobu ovládá Apple a další technologické firmy, pokud ale jde o věrohodnost, lídr pochází ze zcela jiného oboru. Je jím Disney ze světa médií a zábavy. Dále za ním se v žebříčku americké marketingové společnosti Cohn & Wolfe umístily BMW a Microsoft.

Cohn & Wolfe čerpala z výzkumů a dotazníků od 12 tisíc zákazníků ze 14 zemí světa. Pod drobnohledem bylo 1 600 globálních značek. Věrohodnost v hodnocení vycházela ze tří atributů – spolehlivosti, respektu a upřímnosti.

Celkově výzkum ukázal, že lidé velkým firmám příliš nedůvěřují. Konkrétně pouze 20 procent z nich je označilo za „upřímné a čestné“. Nejméně v Evropě, ve Švédsku jim věří pět procent a jen o něco málo více v Německu, Británii nebo Francii. V USA je důvěra vyšší, 23 procent, a v Číně dokonce 36 procent.

Značka Rating věrohodnosti
1. Disney 96,62
2. BMW 94,41
3. Microsoft 94,12
4. Amazon 94,04
5. Apple 93,71
6. Intel 90,01
7. Audi 89,52
8. Samsung 89,52
9. Adidas 89,13
10. Lego 88,19
11. Visa 87,25
12. Rolls Royce 86,49
13. Ford 86,46
14. Sony 86,2
15. Google 85,81
16. Mercedez-Benz 85,43
17. Rolex 84,79
18. MasterCard 84,78
19. Coca-Cola 84,4
20. Paypal 83,62

Zdroj: businessinsider.com

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít