Ztráta internetového Napsteru klesla

13. listopadu 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
13. listopadu 2006, 00:00

Čistá ztráta internetové hudební prodejny Napster ve druhém čtvrtletí letošního roku klesla na devět milionů dolarů (197,4 milionu korun) z loňských srovnatelných 13,6 milionu dolarů. Výsledky podpořil zájem o stahování hudby. Hlavní část tržeb pochází od předplatitelů, kteří mají měsíčně neomezený počet stahování.

Čistá ztráta internetové hudební prodejny Napster ve druhém čtvrtletí letošního roku klesla na devět milionů dolarů (197,4 milionu korun) z loňských srovnatelných 13,6 milionu dolarů. Výsledky podpořil zájem o stahování hudby.

Hlavní část tržeb pochází od předplatitelů, kteří mají měsíčně neomezený počet stahování. Firma však prodává také jednotlivé písničky a umožňuje stahování hudby do mobilních telefonů. Napster měl na konci čtvrtletí 518 tisíc předplatitelů. To je mírný nárůst ve srovnání s koncem června, kdy jich společnost měla 512 tisíc.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče