Ztráta internetového Napsteru klesla

13. listopadu 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
13. listopadu 2006, 00:00

Čistá ztráta internetové hudební prodejny Napster ve druhém čtvrtletí letošního roku klesla na devět milionů dolarů (197,4 milionu korun) z loňských srovnatelných 13,6 milionu dolarů. Výsledky podpořil zájem o stahování hudby. Hlavní část tržeb pochází od předplatitelů, kteří mají měsíčně neomezený počet stahování.

Čistá ztráta internetové hudební prodejny Napster ve druhém čtvrtletí letošního roku klesla na devět milionů dolarů (197,4 milionu korun) z loňských srovnatelných 13,6 milionu dolarů. Výsledky podpořil zájem o stahování hudby.

Hlavní část tržeb pochází od předplatitelů, kteří mají měsíčně neomezený počet stahování. Firma však prodává také jednotlivé písničky a umožňuje stahování hudby do mobilních telefonů. Napster měl na konci čtvrtletí 518 tisíc předplatitelů. To je mírný nárůst ve srovnání s koncem června, kdy jich společnost měla 512 tisíc.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče