Menu Zavřít

Ztráta hypermarketů Interspar se zvyšuje

27. 8. 2007
Autor: Euro.cz

Obchodní řetězec SPAR Česká obchodní společnost, který v Česku provozuje 24 hypermarketů Interspar a jeden supermarket Spar, loni zvýšil ztrátu ze 167,9 milionu korun v roce 2005 na 574,7 milionu korun. „Je to předem plánovaná ztráta způsobená masivními investicemi do expanze naší společnosti na českém trhu,“ řekl generální ředitel řetězce Martin Hruška.

CONTENT24

Obchodní řetězec SPAR Česká obchodní společnost, který v Česku provozuje 24 hypermarketů Interspar a jeden supermarket Spar, loni zvýšil ztrátu ze 167,9 milionu korun v roce 2005 na 574,7 milionu korun. „Je to předem plánovaná ztráta způsobená masivními investicemi do expanze naší společnosti na českém trhu,“ řekl generální ředitel řetězce Martin Hruška.

Tržby loni výrazně vzrostly ze zhruba tří miliard korun v roce 2005 na 10,9 miliardy korun. Na společnost byl totiž v říjnu 2005 převeden majetek sesterské firmy SPAR Invest CZ, která hypermarkety do té doby provozovala. Tržby společnosti SPAR Invest CZ v roce 2005 činily 6,7 miliardy korun.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).