Značku O2 zná 80 procent lidí

27. listopadu 2006, 00:00 - admin
27. listopadu 2006, 00:00

Novou značku telekomunikačního operátora O2 si po téměř třech měsících od jejího zavedení spontánně vybaví více než tři čtvrtiny Čechů. Před jejím uvedením na český trh ji přitom neznal téměř nikdo. Lidem podle průzkumu společnosti nedělá problém vyslovovat název nové značky anglicky, tedy "ou tú", kterému dávají přednost před českým "ó dva".

Nová značka operátora, který letos vznikl spojením Českého Telecomu a Eurotelu, však v povědomí lidí stále zaostává za konkurencí. Vodafone, který se v únoru přejmenoval z Oskara, nyní zná přes 90 procent uživatelů, T-Mobile si po třech letech od změny z RadioMobilu vybaví kolem 95 procent oslovených.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Na Audi RS Q5 už čekat nemusíte. K dispozici je SQ5…
Retro na neděli: Ford GT40 vznikl jako pomsta značce Ferrari
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Technologie
Až přijdou těžaři. Zásoby lithia v Krušných horách jsou velké, ruda ale není vydatná
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít