Značku O2 zná 80 procent lidí

27. listopadu 2006, 00:00 - admin
27. listopadu 2006, 00:00

Novou značku telekomunikačního operátora O2 si po téměř třech měsících od jejího zavedení spontánně vybaví více než tři čtvrtiny Čechů. Před jejím uvedením na český trh ji přitom neznal téměř nikdo. Lidem podle průzkumu společnosti nedělá problém vyslovovat název nové značky anglicky, tedy "ou tú", kterému dávají přednost před českým "ó dva".

Nová značka operátora, který letos vznikl spojením Českého Telecomu a Eurotelu, však v povědomí lidí stále zaostává za konkurencí. Vodafone, který se v únoru přejmenoval z Oskara, nyní zná přes 90 procent uživatelů, T-Mobile si po třech letech od změny z RadioMobilu vybaví kolem 95 procent oslovených.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít