Značku O2 zná 80 procent lidí

27. listopadu 2006, 00:00 - admin
27. listopadu 2006, 00:00

Novou značku telekomunikačního operátora O2 si po téměř třech měsících od jejího zavedení spontánně vybaví více než tři čtvrtiny Čechů. Před jejím uvedením na český trh ji přitom neznal téměř nikdo. Lidem podle průzkumu společnosti nedělá problém vyslovovat název nové značky anglicky, tedy "ou tú", kterému dávají přednost před českým "ó dva".

Nová značka operátora, který letos vznikl spojením Českého Telecomu a Eurotelu, však v povědomí lidí stále zaostává za konkurencí. Vodafone, který se v únoru přejmenoval z Oskara, nyní zná přes 90 procent uživatelů, T-Mobile si po třech letech od změny z RadioMobilu vybaví kolem 95 procent oslovených.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče