Značka nealkoholického piva Fríí inovovala

25. února 2011, 15:01 - Profit, TZ
25. února 2011, 15:01

Společnost Heineken uvedla na český trh maxilahev Fríí o obsahu 1,5 litru. Inovace značky Fríí spojuje dva současné trendy v jeden: rostoucí oblibu 1,5 litrové Maxilahve a fenomén vyšší konzumace nealkoholického piva českými spotřebiteli. M

Foto: Heineken

První Maxilahve Fríí mohou spotřebitelé v sítích supermarketů a hypermarketů kupovat od března. Fríí se tak stává vůbec prvním nealkoholickým pivem v České republice, které se v tomto moderním typu obalu začíná prodávat.

Nealkoholická piva, tedy i značku Fríí, vyhledávají všichni spotřebitelé, kteří z různých důvodů nemohou konzumovat alkohol a pivo přitom považují za svůj oblíbený nápoj. Prodej nealkoholických piv v posledních letech roste a Česká republika v Evropě patří mezi země s největší průměrnou spotřebou přesahující 5 litrů na osobu.

Značka Fríí vstoupila na trh v dubnu loňského roku. „Od počátku existence je značka Fríí spojena s motorismem a sportem. Podporujeme významné sportovní akce a sportovce, ale také další programy zabývající se rozumnou mírou konzumace a zodpovědným chováním,“ říká manažerka značky Fríí Daniela Klančíková. Mezi nejdůležitější aktivity značky Fríí vloni patřily spolupráce s Barum Rally, partnerství s mistrovstvím světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix, podpora mistrovství v plážovém volejbale 2010, Autoškoly národa či spojení s projektem Pijte s Mírou.

Maxilahev je obal vyvinutý pro pivo. Použitý speciální plast obsahuje složku, která brání pronikání světla a kyslíku, což prodlužuje trvanlivost piva a uchovává jeho chuť. Spotřebitelé na Maxilahvi oceňují také snadnost manipulace, větší objem a možnost opakovaného uzavření lahve. „Maxilahev nealkoholického piva Fríí považujeme za ideální balení pro sportovní aktivity, výlety i práci na zahradě. Fríí se hodí všude tam, kde spotřebitelé potřebují vypít více tekutin, chtějí se osvěžit a přitom si vychutnat lahodnou pivní chuť,“ přibližuje výhody Maxilahve Fríí Daniela Klančíková. Nový obal je podle ní skvělou alternativou k menšímu půllitrovému skleněnému obalu, který je pro přepravu méně vhodný a příliš těžký. „Varianta v podobě Maxilahve je příjemnější a hlavně praktičtější, protože se skvěle hodí k motorismu, sportu i posezení s přáteli, ať už venku nebo doma,“ uzavírá Daniela Klančíková.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče