Značka nealkoholického piva Fríí inovovala

25. února 2011, 15:01 - Profit, TZ
25. února 2011, 15:01

Společnost Heineken uvedla na český trh maxilahev Fríí o obsahu 1,5 litru. Inovace značky Fríí spojuje dva současné trendy v jeden: rostoucí oblibu 1,5 litrové Maxilahve a fenomén vyšší konzumace nealkoholického piva českými spotřebiteli. M

Foto: Heineken

První Maxilahve Fríí mohou spotřebitelé v sítích supermarketů a hypermarketů kupovat od března. Fríí se tak stává vůbec prvním nealkoholickým pivem v České republice, které se v tomto moderním typu obalu začíná prodávat.

Nealkoholická piva, tedy i značku Fríí, vyhledávají všichni spotřebitelé, kteří z různých důvodů nemohou konzumovat alkohol a pivo přitom považují za svůj oblíbený nápoj. Prodej nealkoholických piv v posledních letech roste a Česká republika v Evropě patří mezi země s největší průměrnou spotřebou přesahující 5 litrů na osobu.

Značka Fríí vstoupila na trh v dubnu loňského roku. „Od počátku existence je značka Fríí spojena s motorismem a sportem. Podporujeme významné sportovní akce a sportovce, ale také další programy zabývající se rozumnou mírou konzumace a zodpovědným chováním,“ říká manažerka značky Fríí Daniela Klančíková. Mezi nejdůležitější aktivity značky Fríí vloni patřily spolupráce s Barum Rally, partnerství s mistrovstvím světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix, podpora mistrovství v plážovém volejbale 2010, Autoškoly národa či spojení s projektem Pijte s Mírou.

Maxilahev je obal vyvinutý pro pivo. Použitý speciální plast obsahuje složku, která brání pronikání světla a kyslíku, což prodlužuje trvanlivost piva a uchovává jeho chuť. Spotřebitelé na Maxilahvi oceňují také snadnost manipulace, větší objem a možnost opakovaného uzavření lahve. „Maxilahev nealkoholického piva Fríí považujeme za ideální balení pro sportovní aktivity, výlety i práci na zahradě. Fríí se hodí všude tam, kde spotřebitelé potřebují vypít více tekutin, chtějí se osvěžit a přitom si vychutnat lahodnou pivní chuť,“ přibližuje výhody Maxilahve Fríí Daniela Klančíková. Nový obal je podle ní skvělou alternativou k menšímu půllitrovému skleněnému obalu, který je pro přepravu méně vhodný a příliš těžký. „Varianta v podobě Maxilahve je příjemnější a hlavně praktičtější, protože se skvěle hodí k motorismu, sportu i posezení s přáteli, ať už venku nebo doma,“ uzavírá Daniela Klančíková.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Aston Martin DB11 dostal osmiválec 4,0 l bi-turbo od…
Galerie na středu: Vyplatí se nejoblíbenější auta s dieselem? Jen když najedete stovky tisíc km
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je uvnitř? (první dojmy)
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Technologie
Prohlížeč Vivaldi konečně dostane synchronizaci
AMD vydalo první Vegu 10, poloprofi kartu Radeon Vega Frontier Edition za 999$. Bez recenzí
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít