Značka nealkoholického piva Fríí inovovala

25. února 2011, 15:01 - Profit, TZ
25. února 2011, 15:01

Společnost Heineken uvedla na český trh maxilahev Fríí o obsahu 1,5 litru. Inovace značky Fríí spojuje dva současné trendy v jeden: rostoucí oblibu 1,5 litrové Maxilahve a fenomén vyšší konzumace nealkoholického piva českými spotřebiteli. M

Foto: Heineken

První Maxilahve Fríí mohou spotřebitelé v sítích supermarketů a hypermarketů kupovat od března. Fríí se tak stává vůbec prvním nealkoholickým pivem v České republice, které se v tomto moderním typu obalu začíná prodávat.

Nealkoholická piva, tedy i značku Fríí, vyhledávají všichni spotřebitelé, kteří z různých důvodů nemohou konzumovat alkohol a pivo přitom považují za svůj oblíbený nápoj. Prodej nealkoholických piv v posledních letech roste a Česká republika v Evropě patří mezi země s největší průměrnou spotřebou přesahující 5 litrů na osobu.

Značka Fríí vstoupila na trh v dubnu loňského roku. „Od počátku existence je značka Fríí spojena s motorismem a sportem. Podporujeme významné sportovní akce a sportovce, ale také další programy zabývající se rozumnou mírou konzumace a zodpovědným chováním,“ říká manažerka značky Fríí Daniela Klančíková. Mezi nejdůležitější aktivity značky Fríí vloni patřily spolupráce s Barum Rally, partnerství s mistrovstvím světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix, podpora mistrovství v plážovém volejbale 2010, Autoškoly národa či spojení s projektem Pijte s Mírou.

Maxilahev je obal vyvinutý pro pivo. Použitý speciální plast obsahuje složku, která brání pronikání světla a kyslíku, což prodlužuje trvanlivost piva a uchovává jeho chuť. Spotřebitelé na Maxilahvi oceňují také snadnost manipulace, větší objem a možnost opakovaného uzavření lahve. „Maxilahev nealkoholického piva Fríí považujeme za ideální balení pro sportovní aktivity, výlety i práci na zahradě. Fríí se hodí všude tam, kde spotřebitelé potřebují vypít více tekutin, chtějí se osvěžit a přitom si vychutnat lahodnou pivní chuť,“ přibližuje výhody Maxilahve Fríí Daniela Klančíková. Nový obal je podle ní skvělou alternativou k menšímu půllitrovému skleněnému obalu, který je pro přepravu méně vhodný a příliš těžký. „Varianta v podobě Maxilahve je příjemnější a hlavně praktičtější, protože se skvěle hodí k motorismu, sportu i posezení s přáteli, ať už venku nebo doma,“ uzavírá Daniela Klančíková.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Audi radikálně mění číselné značení modelů. Bude v tom…
Opět na scéně. Umělý benzín má zachránit spalovací motory
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry. Překvapením nebude ani jedna
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Technologie
Samsung představil Galaxy Note8. Posouvá laťku technické vyspělosti, ale i ceny
Konsolidujte těžbu! Asus vyrobil pro kryptokopy monstrózní desku s 19 sloty PCI Express
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít