Změny přitáhly posluchače

08. května 2008, 16:05 - Lukáš Novotný
08. května 2008, 16:05

Radiožurnál

Nová podoba vysílání, za níž stála dnes už bývalá ředitelka Barbora Tachecí, přinesla Českému rozhlasu 1 - Radiožurnálu na přelomu roku více posluchačů. Od začátku října do konce března si stanici denně naladilo v průměru 709 000 lidí, zatímco od července do prosince to bylo o 9000 lidí méně. V době od října do března o rok dříve ji pak poslouchalo 686 000 lidí denně. Podle údajů průzkumu poslechovosti Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, které byly minulý týden zveřejněny, zůstává nejoblíbenější Rádio Impuls s více než 1,1 milionu posluchači denně. Před Radiožurnálem jsou ještě další dvě komerční stanice Evropa 2 a Frekvence 1.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít