Zlatý měšec 2004

14. března 2005, 00:00 - (pb)
14. března 2005, 00:00

Absolutním vítězem ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 se stala Česká spořitelna. Její spot „ Bankomaty na každém rohu“, propagující bankomatovou síť, zvítězil jak v hlasování veřejnosti, tak v hodnocení odborné poroty. Soutěž probíhala na stránkách finančního serveru Měšec.cz.

Vítězný spot pochází z dílny reklamní agentury Young & Rubicam. Na druhém a třetím místě se u odborné poroty umístily spoty Raiffeisenbanky a ČSOB, veřejnost dala přednost reklamám Komerční banky a České pojišťovny. Profit byl mediálním partnerem soutěže.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít