Zlatý měšec 2004

14. března 2005, 00:00 - (pb)
14. března 2005, 00:00

Absolutním vítězem ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 se stala Česká spořitelna. Její spot „ Bankomaty na každém rohu“, propagující bankomatovou síť, zvítězil jak v hlasování veřejnosti, tak v hodnocení odborné poroty. Soutěž probíhala na stránkách finančního serveru Měšec.cz.

Vítězný spot pochází z dílny reklamní agentury Young & Rubicam. Na druhém a třetím místě se u odborné poroty umístily spoty Raiffeisenbanky a ČSOB, veřejnost dala přednost reklamám Komerční banky a České pojišťovny. Profit byl mediálním partnerem soutěže.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče