Zlatý měšec 2004

14. března 2005, 00:00 - (pb)
14. března 2005, 00:00

Absolutním vítězem ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 se stala Česká spořitelna. Její spot „ Bankomaty na každém rohu“, propagující bankomatovou síť, zvítězil jak v hlasování veřejnosti, tak v hodnocení odborné poroty. Soutěž probíhala na stránkách finančního serveru Měšec.cz.

Vítězný spot pochází z dílny reklamní agentury Young & Rubicam. Na druhém a třetím místě se u odborné poroty umístily spoty Raiffeisenbanky a ČSOB, veřejnost dala přednost reklamám Komerční banky a České pojišťovny. Profit byl mediálním partnerem soutěže.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče