Živá voda z nového pohárku

16. října 2007, 14:34 - Naděžda Kubalíková
16. října 2007, 14:34

Imperial Karlovy Vary

Lázeňská společnost Imperial Karlovy Vary, první držitel Lázeňské ceny ČR v roce 2006, představila veřejnosti svůj nový lázeňský pohárek Kala. Inovativní je nejen zasazení brčka dovnitř pohárku, které vytváří iluzi květu kaly s pestíkem, ale také grafické značení na jeho vnitřní straně, umožňující lázeňským hostům přesně dodržovat předepsané dávky pitné kúry. Pro společnost jej v několika variantách s různými druhy dekoru vyrábí Thun-Studio podle návrhu mladého designéra Štěpána Kuklíka. „Snažíme se zařadit mezi desítku nejvýznamnějších evropských lázeňských společností. Pohárkem Kala dáváme také v oblasti marketingu najevo, že to myslíme opravdu vážně,“ vysvětluje generální ředitel společnosti Imperial Karlovy Vary Jiří Milský.
Designovou premiéru měla Kala v Superstudiu výstavy DesignBlok v Praze a slavnostní veřejnou premiéru ve Spa Hotelu Imperial v Karlových Varech. Při této příležitosti získalo pohárek darem do svých sbírek Krajské muzeum v Karlových Varech a Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče