Živá voda z nového pohárku

16. října 2007, 14:34 - Naděžda Kubalíková
16. října 2007, 14:34

Imperial Karlovy Vary

Lázeňská společnost Imperial Karlovy Vary, první držitel Lázeňské ceny ČR v roce 2006, představila veřejnosti svůj nový lázeňský pohárek Kala. Inovativní je nejen zasazení brčka dovnitř pohárku, které vytváří iluzi květu kaly s pestíkem, ale také grafické značení na jeho vnitřní straně, umožňující lázeňským hostům přesně dodržovat předepsané dávky pitné kúry. Pro společnost jej v několika variantách s různými druhy dekoru vyrábí Thun-Studio podle návrhu mladého designéra Štěpána Kuklíka. „Snažíme se zařadit mezi desítku nejvýznamnějších evropských lázeňských společností. Pohárkem Kala dáváme také v oblasti marketingu najevo, že to myslíme opravdu vážně,“ vysvětluje generální ředitel společnosti Imperial Karlovy Vary Jiří Milský.
Designovou premiéru měla Kala v Superstudiu výstavy DesignBlok v Praze a slavnostní veřejnou premiéru ve Spa Hotelu Imperial v Karlových Varech. Při této příležitosti získalo pohárek darem do svých sbírek Krajské muzeum v Karlových Varech a Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít