Zbrusu NOVÝ PROFIT

25. srpna 2010, 03:17 - Martin Březina
25. srpna 2010, 03:17

Vydavatelství Stanford oficiálně představuje zcela NOVÝ PROFIT. Nový je nejen samotný obsah, ale také grafika, která reflektuje aktuální trendy v oblasti tiskových periodik.

Magazín PROFIT je zavedeným týdeníkem na českém trhu. „NOVÝ PROFIT na tuto tradici volně navazuje a nadále zůstává pro naše čtenáře zárukou kvalitního zpravodajství, ekonomických přehledů a analýz. Stále cíleně oslovujeme jednatele a majitele malých a středních firem, manažery a podnikatele, kterým poskytujeme praktické rady a tipy. NOVÝ PROFIT navíc oslovuje širší čtenářskou obec novými rubrikami, reportážemi a aktuálními tématy s neotřelým úhlem pohledu,“ představuje NOVÝ PROFIT ředitel vydavatelství Pavel Klaška.

„Cílem týdeníku NOVÝ PROFIT je udržet prestižní ekonomický standard. Rozšíření o další rubriky a témata jsou pomyslným lanem hozeným novým čtenářům, posílené inovativním designem, které se dotkne také loga týdeníku.“ doplňuje šéfredaktor vydavatelství Tomáš Vyšohlíd.

Uvedení inovovaného magazínu bude podpořeno masivní reklamní kampaní napříč českými médii, která zahrnuje tiskovou inzerci, venkovní propagaci, internet, ale také nasazení televizní reklamy. Plánovaná reklamní kampaň bude probíhat od září až do konce roku 2010. Dostupnost týdeníku NOVÝ PROFIT bude posílena o rozšířenou distribuci a s tím související navýšení tištěného nákladu, který by měl do konce letošního roku dosáhnout až na 40.000 výtisků týdně.

NOVÝ PROFIT OBSAHOVÁ STRUKTURA
Příběh úspěchu – Příběh o podnikatelském úspěchu, spolu s radami a tipy, které mohou být návodem pro ty, kteří jsou ještě na začátku. Servis pro podnikatele – Tip akcionáře, akce pro podnikatele a důležité termíny. Tech-net – Informace o technologických novinkách na trhu. Na scéně – Recenze nových filmů, publikací, DVD, koncertů a kulturních akcí. Fenomén – Co známe, ale možná zcela nevíme, jaká je historie. Rodinné klany – Profily úspěšných dynastií a průmyslníků. Art – Informace o umění, trendech v oblasti architektury a designu. 7 dní – Přehled krátkých zpráv, souhrnně o tom, co se děje v Česku, v jeho regionech, ve světě, v politice, v byznysu, médiích a společnosti. Téma – Rozsáhlá rubrika zpracovávající aktuální téma v širších souvislostech propojeno s ilustrativní grafikou. Názory – Sociopolitické komentáře aktuálních událostí. Na vlastní kůži – Reportáže s osobními zážitky našich redaktorů. Rozhovor – Velký rozhovor s významnou osobností, spolu se stylizovanými fotografiemi. Objektivem – Fotoeditorial na společné téma. Postřeh Profitu – Ekonomická zpráva týdne, která zaujala naše redaktory. Trendy & ekonomika – Sledujeme trendy a vývoj v ekonomice, porovnáváme ceny u produktů a testujeme novinky.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít