Zážitkem proti krizi

14. ledna 2010, 16:43 - David Kasl
14. ledna 2010, 16:43

Fan Motion

Hospodářské recesi navzdory se zvyšuje zájem Čechů o nevšední zážitky. Vyplývá to alespoň z výsledků zážitkové agentury Fan Motion, která loni zaznamenala jedenáctiprocentní růst. Nejvíce Češi poptávají pivní lázně, jízdu hummerem, řízení bagru nebo let v akrobatickém letadle. Zájem naopak klesá o jednoduché masáže a vyhlídkové lety. Tipem na letošní rok jsou umělecká řemesla a nostalgie. Proč se na chvíli nestat topičem v parní lokomotivě z roku 1913 či uměleckým hrnčířem? V létě agentura očekává zejména zájem o „dny na farmě“, kdy především manažeři vyhledávají projížďky na koních, dojení krav či kydání hnoje. Jednou z bláznivějších nabídek agentury by měla být medová masáž v akrobatickém letadle.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče