Zážitkem proti krizi

14. ledna 2010, 16:43 - David Kasl
14. ledna 2010, 16:43

Fan Motion

Hospodářské recesi navzdory se zvyšuje zájem Čechů o nevšední zážitky. Vyplývá to alespoň z výsledků zážitkové agentury Fan Motion, která loni zaznamenala jedenáctiprocentní růst. Nejvíce Češi poptávají pivní lázně, jízdu hummerem, řízení bagru nebo let v akrobatickém letadle. Zájem naopak klesá o jednoduché masáže a vyhlídkové lety. Tipem na letošní rok jsou umělecká řemesla a nostalgie. Proč se na chvíli nestat topičem v parní lokomotivě z roku 1913 či uměleckým hrnčířem? V létě agentura očekává zejména zájem o „dny na farmě“, kdy především manažeři vyhledávají projížďky na koních, dojení krav či kydání hnoje. Jednou z bláznivějších nabídek agentury by měla být medová masáž v akrobatickém letadle.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se…
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Kvíz na pátek: Poznáte auta podle fotografie?
Toužíte po luxusní prémiové ojetině? Kalkulace nákladů vás vrátí zpět na zem
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni dají minimálně 12 milionů
Technologie
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít