Zážitkem proti krizi

14. ledna 2010, 16:43 - David Kasl
14. ledna 2010, 16:43

Fan Motion

Hospodářské recesi navzdory se zvyšuje zájem Čechů o nevšední zážitky. Vyplývá to alespoň z výsledků zážitkové agentury Fan Motion, která loni zaznamenala jedenáctiprocentní růst. Nejvíce Češi poptávají pivní lázně, jízdu hummerem, řízení bagru nebo let v akrobatickém letadle. Zájem naopak klesá o jednoduché masáže a vyhlídkové lety. Tipem na letošní rok jsou umělecká řemesla a nostalgie. Proč se na chvíli nestat topičem v parní lokomotivě z roku 1913 či uměleckým hrnčířem? V létě agentura očekává zejména zájem o „dny na farmě“, kdy především manažeři vyhledávají projížďky na koních, dojení krav či kydání hnoje. Jednou z bláznivějších nabídek agentury by měla být medová masáž v akrobatickém letadle.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít