Zážitek jako svatební dar

16. července 2007, 00:00 - admin
16. července 2007, 00:00

LINDA VAVŘÍKOVÁ, MAJITELKA FIRMY ALLEGRIA Lindě Vavříkové se obchody nadmíru rozjely. „Za posledních šest měsíců jsme dosáhli obratu jako za celý loňský rok,“ tvrdí. Nemalým dílem se na něm v červnu podílely zážitky pro dva. „Jak se zdá, léto je pro mnohé páry ideální období pro uzavření sňatku.

LINDA VAVŘÍKOVÁ, MAJITELKA FIRMY ALLEGRIA

Lindě Vavříkové se obchody nadmíru rozjely. „Za posledních šest měsíců jsme dosáhli obratu jako za celý loňský rok,“ tvrdí. Nemalým dílem se na něm v červnu podílely zážitky pro dva.

„Jak se zdá, léto je pro mnohé páry ideální období pro uzavření sňatku. Mezi nejčastější objednávky patří totiž zážitky s věnováním novomanželům,“ přibližuje. Rostoucí tržby však nenechává náhodě a do firmy rovněž investuje. V červnu získala Certifikát ochrany spotřebitelů za provedený audit obchodních podmínek. Také se již chystá na certifikaci ISO, za kterou zaplatí 140 tisíc korun. Slibuje si od toho zvýšení firemní prestiže.

OCEŇTE U ZÁKAZNÍKA VĚRNOST

Radost ovšem obchodnici se zážitky dělají takzvané věrnostní programy pro firmy – ty si totiž k tužkám s logem či potištěným hrníčkům na čaj oblíbily rovněž zážitky jako netradiční pozornost pro své klienty či zaměstnance. Právě tato služba udává směr dalšímu vývoji Allegrie. „Jelikož nám přibývá zájemců o tuto doposud netradiční formu odměňování nebo motivace, službě jsme v červnu věnovali maximum času pro její vylepšování,“ objasňuje podnikatelka.

„V praxi to vypadá tak, že Allegria připraví webové stránky s nabídkou zážitků na míru. Na nich je administrační rozhraní. Přes něj mohou zákazníci svým partnerům spravovat bodové schránky. Například jim za každý nákup zboží nad tisíc korun připíší jeden bod. Za určitý počet nasbíraných bodů si pak mohou zakoupit zážitek,“ popisuje.

UŽ JSME NA TO NESTAČILI

To si ovšem vyžaduje spoustu práce. Jedna slečna se nedokázala sama vypořádat s hromadou přibývajících objednávek, proto Linda Vavříková přijala další tři kolegyně. Dále obchodnice se zážitky pracuje na vylepšení vlastních webových stránek, na nichž je nejnáročnější příprava rezervačního systému.

Na závěr měsíce všechny zaměstnance pozvala na společné odpoledne do Špindlerova Mlýna. Vyzkoušeli si tam hned tři zážitky z nabídky, a to lanový park, lukostřelnici a jízdu na čtyřkolkách.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nepodpořili
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
Evora GT430 je nejvýkonnější silniční Lotus v historii. Za…
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět milionů aut
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Technologie
Až do zítřka zdarma. Stahujte akční pecku Shadow Warrior
RAM letos zdraží o rekordních 60 %, paměti Flash o třetinu. Příští rok je možné zlepšení
Ataribox se odhaluje. Máme první obrázky i nástin toho, co od konzole čekat
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Android se snadno připojí k síťovému disku nebo NASu. Google vydal Samba Client
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít