Zážitek jako svatební dar

16. července 2007, 00:00 - admin
16. července 2007, 00:00

LINDA VAVŘÍKOVÁ, MAJITELKA FIRMY ALLEGRIA Lindě Vavříkové se obchody nadmíru rozjely. „Za posledních šest měsíců jsme dosáhli obratu jako za celý loňský rok,“ tvrdí. Nemalým dílem se na něm v červnu podílely zážitky pro dva. „Jak se zdá, léto je pro mnohé páry ideální období pro uzavření sňatku.

LINDA VAVŘÍKOVÁ, MAJITELKA FIRMY ALLEGRIA

Lindě Vavříkové se obchody nadmíru rozjely. „Za posledních šest měsíců jsme dosáhli obratu jako za celý loňský rok,“ tvrdí. Nemalým dílem se na něm v červnu podílely zážitky pro dva.

„Jak se zdá, léto je pro mnohé páry ideální období pro uzavření sňatku. Mezi nejčastější objednávky patří totiž zážitky s věnováním novomanželům,“ přibližuje. Rostoucí tržby však nenechává náhodě a do firmy rovněž investuje. V červnu získala Certifikát ochrany spotřebitelů za provedený audit obchodních podmínek. Také se již chystá na certifikaci ISO, za kterou zaplatí 140 tisíc korun. Slibuje si od toho zvýšení firemní prestiže.

OCEŇTE U ZÁKAZNÍKA VĚRNOST

Radost ovšem obchodnici se zážitky dělají takzvané věrnostní programy pro firmy – ty si totiž k tužkám s logem či potištěným hrníčkům na čaj oblíbily rovněž zážitky jako netradiční pozornost pro své klienty či zaměstnance. Právě tato služba udává směr dalšímu vývoji Allegrie. „Jelikož nám přibývá zájemců o tuto doposud netradiční formu odměňování nebo motivace, službě jsme v červnu věnovali maximum času pro její vylepšování,“ objasňuje podnikatelka.

„V praxi to vypadá tak, že Allegria připraví webové stránky s nabídkou zážitků na míru. Na nich je administrační rozhraní. Přes něj mohou zákazníci svým partnerům spravovat bodové schránky. Například jim za každý nákup zboží nad tisíc korun připíší jeden bod. Za určitý počet nasbíraných bodů si pak mohou zakoupit zážitek,“ popisuje.

UŽ JSME NA TO NESTAČILI

To si ovšem vyžaduje spoustu práce. Jedna slečna se nedokázala sama vypořádat s hromadou přibývajících objednávek, proto Linda Vavříková přijala další tři kolegyně. Dále obchodnice se zážitky pracuje na vylepšení vlastních webových stránek, na nichž je nejnáročnější příprava rezervačního systému.

Na závěr měsíce všechny zaměstnance pozvala na společné odpoledne do Špindlerova Mlýna. Vyzkoušeli si tam hned tři zážitky z nabídky, a to lanový park, lukostřelnici a jízdu na čtyřkolkách.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít