Závodník Hala přišel o funkci

16. prosince 2009, 12:15 - redakce
16. prosince 2009, 12:15

(EURO 49/2009)

V článku Závodník Hala přišel o funkci (EURO 49/2009) bylo kromě jiného napsáno, že jsem se proslavil narozeninovou party za více než osm set tisíc korun. S touto nesmyslnou částkou přišli redaktoři Jiří Pšenička z týdeníku Ekonom a Filip Černý z Reportérů ČT, kteří si ji takzvaně odzdrojovali. Po částce, kterou jsem skutečně zaplatil, žádný další redaktor nepátral, přestože ČTK má již od července příslušnou smlouvu k dispozici. Z ní vyplývá, že můj finanční závazek činil zhruba sto tisíc korun bez DPH. Po konečném vyúčtování to bylo ještě o něco méně. I taková částka však může někoho iritovat. A tento rozměr mi v rámci přípravy akce unikl. Tento fakt však ničí „senzační“ koncepci dua Pšenička–Černý, protože částka odpovídá mým majetkovým poměrům. Veřejnost se také neměla právo dozvědět, že podstatou oné „megaparty“ byl můj autorský koncert ve prospěch Sdružení rodičů a přátel diabetických dětí. To se totiž poněkud vzdaluje od následné interpretace z dílny zmíněného tandemu. Nejen akciová společnost Economia, ale i „veřejnoprávní“ Česká televize až dosud úspěšně dělají mrtvého brouka a ignorují platný mediální zákon a mé právo uvést nepravdivé informace na pravou míru. Pro mne je však podstatné, že lži o mé osobě se dál šíří a mutují víc než vir prasečí chřipky. V týdeníku EURO jsem se tedy dočetl, že firmy Edikt a VARS Brno „financovaly“ můj motoristický koníček. Není to pravda. Firma Edikt si objednává reklamu v oblasti motoristického sportu. A činí to dlouhodobě – bez ohledu na to, zda závodím, či nezávodím. V soutěžním voze s logem firmy VARS Brno jsem v životě neseděl. V době, kdy jsem závodil, jsem nebyl výkonným ředitelem. O mé aktivitě byl informován můj tehdejší nadřízený Petr Laušman, který v tom žádný střet zájmů ani podjatost neviděl. Nebyl jsem totiž v té době v postavení, v němž bych mohl ovlivnit jakoukoli stavební zakázku. Také z hloubkového auditu, který si nechal zpracovat ministr dopravy Gustáv Slamečka, vyplynulo, že jsem ani po ukončení krátkého angažmá v rally sprintu nijak neovlivňoval zadávání zakázek a že zmíněné firmy nebyly objektivně nijak zvýhodněné.

Michal Hala, michal@halovi.cz

OMLUVA

V čísle 49/2009 týdeníku EURO jsme v článku o bývalém výkonném řediteli Ředitelství silnic a dálnic panu Michalu Halovi mimo jiné uvedli, že společnost Edikt, která od ŘSD dostávala státní zakázky, financovala Halův motoristický koníček. Toto tvrzení se nezakládá na pravdě. Společnost Edikt Halův motoristický koníček nikdy nefinancovala. Reklamu společnosti Edikt nesly vozy Rally Teamu Stejskal, který je pronajímal na
jednotlivé závody i amatérským jezdcům, mezi nimi i Michalu Halovi. V žádném případě nešlo o jeho sponzoring. Společnosti Edikt se omlouváme.

Redakce týdeníku EURO

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
AMD neotevře kód své analogie Intel ME. Secure Processor zůstane „blackboxem“
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Evolveo Ray 2 – moderní skříň s tvrzeným sklem za 1500 Kč (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít