Zaujalo nás

17. března 2003, 00:00 - admin
17. března 2003, 00:00

Jedna svatba, jeden pohřeb... Kdo se nejvíce objevuje v českých médiích? V únoru to byli Helena Vondráčková, Miroslav Horníček a Karel Gott. Podle průzkumu společnosti Newton IT si pozornost vysloužili různými způsoby. V prvním případě to byla svatba, která spolu se spekulacemi o ženichově minulosti, charakteru a skutečných úmyslech média probírala opravdu intenzivně.

Jedna svatba, jeden pohřeb…

Kdo se nejvíce objevuje v českých médiích? V únoru to byli Helena Vondráčková, Miroslav Horníček a Karel Gott. Podle průzkumu společnosti Newton IT si pozornost vysloužili různými způsoby. V prvním případě to byla svatba, která spolu se spekulacemi o ženichově minulosti, charakteru a skutečných úmyslech média probírala opravdu intenzivně. Rodina M. Horníčka měla jiné starosti - legenda českého herectví totiž zemřela, a tak tisk, televize i rozhlas přinesly vedle zpravodajství i řadu materiálů o Horníčkově životní dráze. A nikoli rodinné důvody, ale přece jenom osobní přivedly na mediální výsluní Karla Gotta. Zlatý slavík tentokrát nezpíval - on i jiní uvažovali o jeho zvolení na prezidentský stolec.

Tradice v potížích

Na celém světě se každým rokem vyrobí a prodá nejméně miliarda kusů náramkových hodinek. To je samozřejmě příležitost pro stovky výrobců i subdodavatelů. K naší škodě si mezi nimi jen těžko hledá místo tradiční česká hodinářská značka Prim, jejímž nástupcem se stala společnost Elton. Někdejší gigant s více než tisícovkou zaměstnanců má dnes sotva třicet zaměstnanců, jeho podíl na trhu dosahuje pouhá 3 % a navíc je zatížen dlouhotrvajícím soudním sporem s firmou MPM Quality, která logem Prim označuje výrobky, které dováží z jihovýchodní Asie. Tradice a zakotvení značky v povědomí českých a moravských zákazníků zjevně není zárukou úspěchu.

Hysterie, nebo zkušenost?

Veřejnost zřejmě moc nevnímala nedávno zveřejněné informace o profitu v řádech miliard, kterých naše velké banky dosáhly za loňský rok, za to je viditelně citlivá na katastrofické zprávy, takže stačilo něco málo nejasností a možná trochu zlomyslnosti a díky moderním komunikačním technologiím málem začal run na ČSOB. Český drobný střadatel má zkušenosti - jen nezasvěcenec by v zemi desítek zkrachovaných bank, investičních fondů a kampeliček věřil pozitivním zprávám.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít