Záštitu nad Marketérem roku převzal Philip Kotler

11. prosince 2006, 00:00 - (red)
11. prosince 2006, 00:00

Patronem druhého ročníku soutěže Marketér roku 2006 se stal guru strategického marketingu Philip Kotler. Do soutěže mohou být nominováni marketingoví pracovníci firem a institucí působících v Česku, tedy i cizinci, kteří jsou zde zaměstnáni.

Předpokladem je, aby navrhovaný vykonával odbornou funkci v marketingu nejméně po dobu tří let a v daném roce byl činný v oblasti marketingu. Soutěž vyhlásila Česká marketingová společnost.

Soutěž je nezávislá na oboru či formě podnikání. Může jít jak o ziskovou, tak i neziskovou sféru. Nominace do soutěže mohou podávat právnické osoby, jednotlivci, svazy a společnosti, regionální úřady, instituce a další, jejichž předmětem zájmu je marketing. Pravidla soutěže připouštějí variantu, kdy odborný pracovník bude nominovat sám sebe. Součástí nominace je prohlášení o souhlasu navrhovaného. Uzávěrka přihlášek je 31. března 2007.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče