Zásilkový obchod táhne internet

16. října 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
16. října 2006, 00:00

I přes značný rozmach maloobchodní sítě stále roste zásilkový obchod v České republice. Motorem zvyšování jeho tržeb je prodej přes internet. Celkový obrat tuzemských zásilkových obchodů v loňském roce vzrostl meziročně o 30 procent na 17 miliard korun, z čehož internetový prodej se zvýšil o 40 procent na deset miliard korun.

Tržby internetových prodejců tak poprvé předstihly tradiční zásilkové obchody, jejichž loňský obrat se zvýšil o šest procent na sedm miliard korun. „Význam internetu stále roste. Zatímco ještě v roce 2004 byl internetový prodej slabší než katalogový zásilkový prodej, tak loni tomu bylo naopak,“ řekl tajemník Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu Tomáš Hájek.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít