Zásilkový obchod táhne internet

16. října 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
16. října 2006, 00:00

I přes značný rozmach maloobchodní sítě stále roste zásilkový obchod v České republice. Motorem zvyšování jeho tržeb je prodej přes internet. Celkový obrat tuzemských zásilkových obchodů v loňském roce vzrostl meziročně o 30 procent na 17 miliard korun, z čehož internetový prodej se zvýšil o 40 procent na deset miliard korun.

Tržby internetových prodejců tak poprvé předstihly tradiční zásilkové obchody, jejichž loňský obrat se zvýšil o šest procent na sedm miliard korun. „Význam internetu stále roste. Zatímco ještě v roce 2004 byl internetový prodej slabší než katalogový zásilkový prodej, tak loni tomu bylo naopak,“ řekl tajemník Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu Tomáš Hájek.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče