Zásilkový obchod táhne internet

16. října 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
16. října 2006, 00:00

I přes značný rozmach maloobchodní sítě stále roste zásilkový obchod v České republice. Motorem zvyšování jeho tržeb je prodej přes internet. Celkový obrat tuzemských zásilkových obchodů v loňském roce vzrostl meziročně o 30 procent na 17 miliard korun, z čehož internetový prodej se zvýšil o 40 procent na deset miliard korun.

Tržby internetových prodejců tak poprvé předstihly tradiční zásilkové obchody, jejichž loňský obrat se zvýšil o šest procent na sedm miliard korun. „Význam internetu stále roste. Zatímco ještě v roce 2004 byl internetový prodej slabší než katalogový zásilkový prodej, tak loni tomu bylo naopak,“ řekl tajemník Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu Tomáš Hájek.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče